iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

23 Ocak 2013 Çarşamba

the body shop fondöten fırçası / foundation brush


fondöten fırçası olarak kendisinden pek memnun değilim zira çizgi çizgi bırakıyor suratımı. üzerinden süngerle geçmem gerekiyor. ama gözaltına, burun kenarına kapatıcı uygulamak için ideal.
yıkayarak da, mac fırça temizleyici ile de zor temizleniyor. 

I am not happy with this brush as a foundation brush because it leaves lines on my face and I have to correct them with sponge. but it is good for undereye and nose concealer. 
it is also hard to clean it with water or mac brush cleanser.

10 yorum:

  1. Sanırım bu tarz fırçaların özelliği zor temizlenmek. Bana illallah getirttiler artık fondöten sürmek istemiyorum. Belki Duofibre bir fırçayla denemek daha iyi olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok, mac duo fibre aynı şekilde çizgi bırakıyor. çok sık kıllı düz bir fırça olması lazım.

      Sil
    2. Flormar duo fibre fırça çıkarmış, bazı bloglarda gördüm memnunlarmış onu 187 ile kıyaslıyorlar tabi ben kullanmadığım için bilmiyorum.

      Sil
    3. ben de elimdeki ecotools fırçayı kesmek suretiyle kendime bir fondöten fırçası yaptım canım:)

      Sil
  2. bu fırçayı ben de aldım ama dediğin sebepten kullanamıyorum öylece duruyor.. ama mac duofibre gayet iyi hiç iz kalmıyor bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeki mac küçük olan 188. herkes 187'den çok memnun senin gibi.

      Sil
  3. dio falan hep çizgi bırakıyor ya kesinlikle sık kıllı bir fırça lazım. yoksa en iyisi elle sürmek valla. elimle daha iyi yayıyorum. beauty blender bile aldım ama onunla da uğraşmak sıkıntı. ama aklımda şu var http://cafemakeup.com/2011/08/06/shiseido-perfect-foundation-brush-review/ yine de çekiniyorum o kadar para sayıp da bir kenara atmak zorunda kalmaya. bir arkadaşımda falan olsa denesem iyi de, yoksa ı ıh..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklımı okumuşsun valla:))
      o fırçayı geçen gün nerdeyse sipariş ediyordum, sonra tuttum kendimi. acaba mağazada denetirler mi diye düşündüm.
      fırça çok küçükmüş ve uygulaması pıtpıtpıt diye yapıldığı için adapte olamama/becerememe ihtimalimiz var.
      denersen haber et mutlaka:)

      Sil
    2. evet aynen ben de alacaktım onu, okudum da pıt pıt yapmak lazımmış işte ben o pıt pıt olayını sevsem süngerimi kullanırım zaten ya :) ben böyle döndüre döndüre yüzüme yayacağım bir fırça istiyorum. dio fırçalar öyle ama asla almam valla biliyorum ben onu fondöteni yiyince o kıllar birbirine yapışıp yüzde çizgi yapıyor yayarken. aslında elle sürmek de iyi biliyor musun. zaten cilt nemsizse, peelingi eksikse vs istersek 1000 liralık fırça alalım yine de güzel durmaz. cilt neme doymuş vs olunca elle uygulayınca bile güzel duruyor. elimle yayıyorum sonra avcumla yüzüme pıt pıt 2 3 kez dokunup sıcaklığını veriyorum düzene giriyor. yemek tarifi gibi oldu :) tabi cildim sapıttıysa kuru kaldıysa eyvah! hemen the balm renkli nemlendirici sürüp çıkıyorum :) ay çok konuştum istediğimiz gibi bir fırça bulursam haber ederim :)

      Sil
    3. akşam boyner ve ykm'den fırçayı deneyip deneyemeyeceğimi sordum. boyner'de shiseido'cu şahıs yoktu, ordaki çocuk da en iyisi elle sürmek dedi.
      ykm'de ise fırçayı satmıyoruz bile dediler, yuh.
      hakikaten elle sürmeye dönüş yapıcam herhalde ben de. dediğin gibi, cilt güzelken zaten elle sürmek yetiyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...