iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

5 Ocak 2013 Cumartesi

the body shop lip liner / dudak kalemi

10- pink brown / rose chocolate


üst dudağım alt dudağıma nazaran biraz ince olduğu için, tarçın yağı, sally hansen lip inflation gibi bazı geçici çözümlerin ardından dudak kalemi kullanmaya başladım. dudak rengime en yakın kalemi the body shop'ta buldum, bir indirim esnasında aldım, birkaç aydır kullanıyorum. 
genelde nude tonlarda gloss ve ruj kullandığım için hemen her şeyin altına kullanabiliyorum. hem pembe, hem kahve tonlu ürünlerle uyumlu çok güzel bir rengi var bu kalemin. ama pek de kalıcı olduğunu söyleyemem. gün içinde tazelemek gerekiyor. yani ruja kalıcılık kazandırmak gibi bir yeteneği yok.

because my upper lip is thinner than the lower one, I tried cinnamon oil and sally hansen lip inflation and they were both temrorary solutions so I am using lip liner for a while.
I found the best shade which matches with my natural lip color in the body shop and bought during a sale. generally I use nude glosses and lipsticks therefore I can use this pencil under many products. it suits with both pink and brown shades. but it is not long lasting. I have to renew it repeatedly during the day.


aynı tonda daha iyi bir kalem bulmak için mac'te bir araştırma yaptım ama bir ton daha koyusuna ulaşabildim. başka bir zaman daha detaylı bakarım diye düşünüyorum zira kullandığım mac kalemin kalıcılığı gayet iyi.

I looked for the same shade in mac but I found one shade darker. I will look for it another time detailly, because the mac pencil I use is very long lasting.

4 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş sana da çok yakışmış. Kalıcılığının az olması kötü olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. My dear,
    I found your blog by chance, while peeking others and I decided to check it out! I’m glad I did it, because I am really delighted with yours. It's beautiful, well structured, interesting… and it has completely got me hooked. I think we're going to get along just fine! ;) I'd like to invite you to meet my space as well and I hope you'll have as much fun as I am having in yours!
    I wish you lots of success
    kisses
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh, I began to follow yours immediately after reading your lovely comment, and you stole my heart with william butler yeats:)
      thank you for your kind and beautiful words.
      kiss kiss

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...