iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

11 Ocak 2013 Cuma

urban decay primer potion vs. mac paint pot painterly


üç yıl evvel far bazı olarak mac paint pot painterly aldım, stokladığım ikinci kavanozu daha yeni açtım. ışıltılı farlar için bare study kullandığımdan, oldukça bereketli oldu paint potlar benim için.
öncelikli ihtiyacım olan göz kapağı çizgisine dolma problemini yalnızca bir iki saatliğine engellese de, verdiği tokluğu ve farın rengini çok iyi ortaya çıkarmasını sevdiğim için kullanmayı bırakmadım. üstelik zaman zaman kapatıcı niyetine kullandığım da oluyor.
urban decay primer potion gibi fazlaca ünlü bir far bazı belki şu çizgi derdine son verir diye, bu defa da onu kullanmaya karar verdim. paint potlarımı ise krem far ve kapatıcı olarak kullanırım diye düşündüm.

I purchased mac paint pot painterly as a shadow base three years ago, and I opened the second jar last week. I use bare study in the summer, so paint pots are very plentiful for me.
paint pots prevent my crease problem only for one or two hours but I like them anyway. furthermore I use painterly as a concealer sometimes.  
I thought, as a famous shadow base, urban decay primer potion would end my crease problem.


farın rengini vermeleri bakımından bir kıyas yapalım.
ilk olarak mac paint pot painterly:

lets make a comparison for reinforcing the color.first, mac paint pot painterly: 


solda painterly üzerine the balm shady lady paletten lavish latoya, sağda ise çıplak cilt üzerinde.

on the left, lavish latoya from the balm shady lady palette, same shadow on bare skin on the right.

bir de urban decay primer potion nasılmış bakalım:

lets have a look at urban decay primer potion now:


burda da soldaki çıplak ten, sağdaki primer potion üzeri far. daha yakından çekildiği için flaş patlamış ama paint potla arasında pek fark yok.

bare skin on the left, same shadow on primer potion on the right. this photo is taken closer so flash is more luminant, but there is hardly any difference between the two bases I think.

farın toplanmasının da tamamen farın kalitesiyle alakalı bir durum olduğunu bu iki far bazında da defalarca deneyimledim.

no matter which shadow base you use, if the shadow is not quality, it would accumulate on your lids.

son olarak, urban decay bitince bir de nars far bazını kullanıp, benim gözkapağı çizgimde  mi bir hikmet var, bu bazlar mı yeterince iyi değil anlayacağım. tabii primer potion da oldukça bereketli olduğundan, kısa vadede mümkün olacağını sanmıyorum.

finally, I will give nars shadow base a try after finishing urban decay and understand whether the problem is with my crease or the base. of course primer potion is plentiful and it won't happen sooner.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...