iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

22 Şubat 2013 Cuma

bir saç kremi olarak sirke / vinegar as a conditioner


sırtımdaki sivilcelerin en büyük sorumlusunun şampuan ve saç kremlerindeki abuk subuk maddeler olduğunu keşfedince, kendime zararsız ürünler aramaya başladım. şampuan konusunda henüz başarılı olamadıysam da saç kreminden kurtulmamı, internette her yerde kolayca rastlayabileceğiniz "sirkenin faydaları" türünde yazılar sağladı. saça çok iyi geldiğinden bahsediliyordu.
boş bir sprey kolonya şişesine boşalttığım gül sirkesini kullanıyorum uzun zamandır. ve çok memnunum. şampuanı duruladıktan sonra saçımın uçlarına sıkıp elimle tarıyorum, sonra duruluyorum.
o esnada koku olsa da sonra bir daha sirke kokmak gibi bir dert olmuyor. banyo sonrası gayet güzel, kolay taranan saçlar çıkıyor ortaya. herkese tavsiye ediyorum.

I began looking for a hazardless shampoo and conditioner after realizing regular ones are the main cause of my back acne. I am still searching for a good natural shampoo but information around the internet like "benefits of vinegar" helped me to get rid of conditioner. vinegar is said to be very useful for hair. I am using rose vinegar for a while, I poured it into an emty spray cologne bottle. and I am really happy with it. I spray it after cleaning the shampoo and comb my hair with my fingers. then wash again.
my hair doesn't smell like vinegar after shower. it becomes very  beautiful and easily combed. I strongly recommend everyone.

not: ürünler, marie claire dergisinin şubat sayısı üzerinde fotoğraflanmıştır.
ps: products are photographed on the february issue of marie claire.

10 yorum:

  1. Ben de sırtımda çıkan küçük sivilcelerin sebenini şampuan ve saç kremine bağlıyorum.Eminim sorun yaratmayacak şampuan vardır.Saç kremi kullanmak zorunda değiliz ama iyi bir şampuan bulmak lazım.
    Gül sirkesini nerden aldın?Ben hiç duymamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. markette tesadüfen buldum. elma sirkesi alacaktım baktım bu değişik geldi, denemek istedim. pek de bir farkları yok zaten. elma sirkesine gül yaprağı atılarak yapılıyormuş.
      inşallah buluruz güzel sağlıklı bir şampuan.

      Sil
  2. benim de var bu aklımda ama bir sürü ıvır zıvır denemekten sıra gelmiyor. :)
    ben de gül sirkesini gözüme kestirdim. :)saçımdan maske-krem uyguladığımda saçımı toplayıp bekletiyorum, durularken de kafamı eğip duruluyorum, minimum temasla o sivilcelerin çoğu kayboluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kafamı eğmeye üşendiğim için yeni formül arayışına girdim de buldum bunu. sanırım daha hesaplı da olacak.

      Sil
  3. değişik bir secenek :) diğer urunlerin sivilce yaptıgını bilmiyordum benç
    banada beklrim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkeste yapmıyor galiba, ama sivilce varsa nedeni onlardır.
      gelirim tabii:)

      Sil
  4. Merhaba, çok güzel bir fikir, şimdi baktım da gerçekten saça çok faydalıymış , çok teşekkürler çok.
    Bu arada bende bekliyorum sizi, takip etmeye devam edicem sizi,
    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. aynı durumu bende yaşıyorum krem uygulamaları sonrası saçlarımı duruladıktan sonra sırtımı iyice temizlemeye özen gösteriyorum yoksa fena sivilce yapıyor:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirkeyi uygulamanın daha kolay bir yöntemini bulsam daha da saç kremine dokunmam. fısfıslı şişe az ürün pısslatıyor, direkt dökünce de fazla geliyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...