iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

19 Şubat 2013 Salı

doa kozmetik ürünleri / products of doa cosmetic

saç derisindeki seboreik dermatit için hem vichy şampuana göre daha hesaplı, hem de daha doğal bir şampuan arayışı içindeyken denemeye karar verdim doa'nın sülfatsız saç derisi bakım şampuanını. bir mail gönderip akıl danıştım yetkililere. sipariş notu kısmına seboreik dermatit notu düşmemi, ve özellikle saç toniğini almamı söylediler. bu ürünlerle beraber bir şişe lavanta yağı ve bir kalıp kükürt sabunu da sipariş ettim.
2-3 gün içinde paketim geldi. hediye olarak saç bakım maskesi de göndermişler.

I decided to give a try to doa's shampoo without sulfate. I sent a mail and they adviced me to write a note about seborrheic dermatitis and buy hair tonic especially. I ordered a bottle of lavander oil and sulphur soap. they sent me a hair mask as a gift.

saç bakım maskesini çok kullanmadım, zaten pek bu tür şeyler kullanmayı sevmiyorum. olumlu ya da olumsuz görüş belirtecek kadar bir fark hissetmedim.
nemli saça uygulanıp en az 3 saat, mümkünse daha çok bekletiliyor, sonra durulanıyor.
daha önce hiç lavanta yağı almadığım için kıyaslama yapamıyorum ama doa'nınki çok keskin kokuyor. ben bunu uykuya dalarken biraz rahatlamak için yastığıma damlatırım diye düşünerek almıştım ama, rahatlatmaktan ziyade rahatsız ettiği için artık uzak duruyorum.

I haven't used the mask much, in fact I don't like to use such things. I can't say anything positive or negative. it is applied to damp hair and left at least for 3 hours and then washed. 
I didn't use any other lavander oils so I can't compare but this one smells really sharp. I wanted to drop some on my pillow to have a relax sleep but it just annoys me.

kükürt sabununu sırtımdaki sivilcelere derman olsun diye aldım, bir süredir kullanıyorum ama bir değişim olmadı. bir anda mucize beklemesem de, yavaş yavaş iyileşmeyi görmek isterdim. yine de sabun bitene kadar kullanmayı sürdüreceğim.
asıl meselem olan şampuana gelince; malesef benim derdime pek derman olmadı. zira hiç köpürmeyen bir şampuan olduğu için pek rahat kullanamıyorum. belki de her yere eşit dağıtamıyorumdur, farkedemiyorum.
diğer şampuanlar gibi kaşıntıları azdırmasa da, vichy gibi tamamen etkisiz hale de getirmiyor.

I bought sulphur soap to use for back acne, I am using it for a while but nothing changed. I don't expect miracles but I want to see some improvement. I will go on using it.  
and the shampoo; unfortunately it doesn't do much for my hair sculpt. it doesn't foam therefore I can't use it properly. maybe I can't distribute it equally. 
it doesn't make the itching worse but doesn't prevent it either.

saç toniği ıslak saç derisine sıkılıp parmaklarla yediriliyor. şampuanla beraber kullanınca etkili oluyorlar ama, hem ikisinin maliyeti vichy'yi buluyor, hem de onun kadar etkin değiller.
gün içinde kafam kaşındığı bir sırada toniği parmaklarıma sıkıp kaşınan yeri ovunca da iyi gelmişti.
ama çok kısa süreli çözümler bunlar.

hair tonic is sprayed on damp hair sculpt and needs some massage. it is useful with shampoo but they are as expensive as vichy together and not even effective as it.




4 yorum:

  1. ürünleri beğenmemene üzüldüm canım o kadar almışsın :( Doğal şampuanlar zaten köpürmezler çünkü içlerinde onların köpürmesini sağlayan kimyasallar yoktur SLS gibi. Ben bir müddet kullanmıştım doa'nın şampuanını çok iyi gelmişti bana ama annemde sevememişti sen gibi ve de köpürmemesi onun için olumsuz bir durumdu ama yurt dışına çıkarken yanımda getiremedim malesef.

    Bu arada çekilişim var mutlaka beklerim
    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.com/2013/02/ve-cekilisim-baslyor.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki şişe bitene kaar köpürmemesine alışır, kullanabilirim rahatça.
      izleyicin oldum ama çekilişlere genelde katılmayı sevmiyorum, sevgiler:)

      Sil
  2. ben doa'nın iki şişe şampuanını bitirip 3.şişeye geçmiş biri olarak söylüyorum ki, köpürmedi diyerek bol bol dökmek saçtan arınmayarak çabucak yağlanmasına sebep oluyor. gerçekten içerisinde köpürmeyi sağlayan deterjanlardan sls olmadığı için çok çok az köpürüyor. sanki temizlenmiyor gibi geliyor fakat banyodan sonra farkediyorsunuz ki cidden güzel temizlenmiş:) bir süre sonra köpürmemesine alışıyorsunuz zaten. devamlı kullanın derim... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim asıl sorunum kaşıntıyı gidermemesi oldu aslında. yarım şişe kullandım ama malesef azalsa da, kaşınmaya devam etti kafam.
      o yüzden arada sırada kullanıp bitirmeye çalışıcam. size iyi gelmesine sevindim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...