iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

13 Şubat 2013 Çarşamba

ev yapımı vücut soyucu / home made body scrub


son kullandığım rareblossom vücut soyucu da bitince, hamamlarda kahve masajının popüler olmasından esinlenerek kendi soyucumu kendim yapmaya karar verdim.
boş kalan kavanoza biraz kahve, ve kıvamını tamamen göz kararına göre ayarlayacak şekilde susam yağı koyup karıştırdım.
kahve gerçekten çok sert bir soyucu olabiliyor, o yüzden yağını bol tutmakta fayda var.
susam yağını da cilde çok iyi geldiği için seçtim. zeytinyağı da güzel olur herhalde.

when rare blossom, the last body scrub I was using finished, I tried to make my own at home, being inspired by the popularity of turkish coffee massage in turkish baths.
I put some coffee and sesame oil according to my sense of proportion and mixed them. 
coffee is really a hard scrub, so you should put a lot of oil. 
I chose sesame oil as it is very good for skin. olive oil can also be good.


















herkese tavsiye ediyorum, hiç öyle pahalı scrub almaya falan gerek yok. içine daha başka ilaveler de yapmak isterseniz denemesi bedava.
etraf biraz batıyor ama biraz su tutunca güzel kokusu kalıyor sadece.

I recommend to use this home made scrub. there is no need to buy expensive ones. you can add different ingredients as you like. 
bath gets dirty but after cleaning with water, there will be a beautiful smell.

13 yorum:

  1. hımmm..güzel fikir, denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenip masraftan kurtulman dileğiyle:)

      Sil
  2. Ben yüzüme denedim geçenlerde seboreik dermatite çok iyi geldi. Kahve içtim telvesini de alıp direk yüzüme sürdüm :))) 3 gün yüzüm kurumadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüze biraz korkarım, çok sert gelmedi mi?

      Sil
    2. Yok walla hiç sert değil, zaten hafifçe uyguladım. Aksine derimi kazıyan diğer peeling ve jelleri yanında yumuşak bile diyebilitim

      Sil
    3. o zaman estee lauder bitince yüzüme de deneyim, sağol:)

      Sil
  3. denedinmi sen bunu iyi geliyormu .. türk kahvesi sevmiyorum gerçi ama kokusuna bayılırım yapabilirim bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla dört beş keredir kullanıyorum bence çok güzel, kokusu da baymıyor, dene bence beğenirsin.

      Sil
  4. aslında cok güzel bi peeling ama işte kahve taneleri banyo deliğine gidiyor ve sonuçta günah....o da nimet. o yüzden uygun görmüyorum. şekeri ve tuzu da uygun görmüyorum doğal olarak.tabii kendi fikrim. keşke gitmeyecegni bilsemm :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünyadaki her şey nimet, ve insanın yararına olduktan sonra her şekilde kullanılabilir bence.

      Sil
  5. Kahve kokulu vücut jeli kullanıyordum ama bu harika bir fikir, bende deneyeceğim :)

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç gerek yok o yapay şeylere, bu çok pratik.

      Sil
  6. ama sonuçta gidere dökülüyo ve ben gercekten bu tarz seylerin günah oldugunu düşünüyorum. ama tabii yiyecek olmayan peelingler için değil sözüm. saygılarımla.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...