iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

3 Şubat 2013 Pazar

mac fırça temizleyici / brush cleanser

fırçalarımı şampuan ve saç kremiyle temizliyorum ama özellikle özene bezene aldığım mac fırçalarıma da içim gidiyor. o yüzden mümkün olduğunca az yıkamaya çalışıyorum. hafta içinde mac fırça temizleyiciyle silip, yıkamadan mümkün olduğunca kullanmaya çalışıyorum. diğer fırçalarım thebalm, the body shop ve ecotools oldukları için onları yıkamakta bir mahsur görmüyorum zira bayıla bayıla kullandığımı da söyleyemem.

I clean my makeup brushes with shampoo and conditioner. but especially mac brushes are important to me, so I began cleaning them with mac brush cleanser. I don't really like my thebalm, the body shop and ecotools brushes, therefore I clean them with water. 





içinde, makyaj malzemelerini temizlemek için tercih edilen alkol bulunuyor. fırçada kalan renkleri hemen temizliyor, fırçayı birkaç kere daha silince de tamamen temiz oluyor.
en pratik kullanma yöntemi, püskürtmeli bir şişeye boşaltıp kıllarını hafif nemlendirdiğiniz fırçanın üzerine sıkarak bir bezle yahut kolay dağılmayan bir peçeteyle silmek. fırça küçükse ürünü beze/peçeteye sıkmak daha iyi oluyor.
ben eski bir saç spreyi şişesinde kullanıyorum.

it has alcohol in it, best cleanser for makeup staff. it cleans the color on the brush immediately. best way to use it is to pour it into a spray bottle. I spray some on the damp brush and rinse with a cloth/tissue. if the brush is small, it is better to spray it on the tissue and rinse the brush with it. I use an old hair spray bottle.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...