iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

10 Şubat 2013 Pazar

maybelline color tattoo immortal charcoal


kışın göz makyajında en çok kullandığım renklerden biri gri-füme, yazın ise turkuaz olduğu için color tattoo denemek için bu renkleri seçmiştim. uzun zamandır çekmecede sıra bekliyorlardı, gri olanı bir süre önce kullanmaya başladım.

I usually prefer grey eyeshadow in winter, and turquoise in the summer. therefore, I purchased these shades to try color tattoos. they were waiting in the drawer for a long time, and I began using the grey one a while ago. 


çok güzel bir rengi var, hafif yeşil yansımalara sahip, ve urban decay primer potion üzerinde tıpkı kavanozundaki gibi veriyor rengini. mac painterly üzerinde ise ilk 1-2 saaten sonra toplanmaya başladı.
ben, makyajı ilk yaptığım halindense, yaptıktan 10 saati aşkın zaman geçmiş halini fotoğraflamayı tercih ettim. altında udpp, üzerinde lancome siyah kalemle bir hat var. rimelse maybelline falsies.

its color is beautiful with a light green reflection. it has the same color on urban decay primer potion but it doeasn't stay well on mac paint pot painterly
I preferred to take a photo of my makeup with color tattoo, more than 10 hours after I applied. it is on udpp, and I made a line with lancome black pencil. mascara is maybelline falsies.


performans hiç fena değil öyle değil mi? iddia ettiği gibi 24 saati çıkarmaz ama tazeleme imkanı yoksa 8-10 saat idare eder.

its performance is not bad right? it won't stay for 24 hours as it promises but if you don't have the chance to refresh your makeup, you can trust it for 8-10 hours.

3 yorum:

  1. bende de siyah rengi var. altına benefit don't stray makyaj bazını da sürüp kullandığımda ne akma, ne bulaşma,nede topaklanma oldu. çok beğendim. Bu arada bloğunuzu çok beğendim. Taze blogger dayanışması isterseniz bana da beklerim www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyahı olduğunu bilmiyordum, hemen alınmalı:)
      zevkle takip ederim blogunuzu, teşekkürler.

      Sil
  2. Bu farlar çok başarılı gerçekten.Bunlara benziyordur diy essence almıştım ama maalesef : Bu arda Bloğumda küçük bir çekilişim var.Katılırsanız Mutlu olurum.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...