iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

8 Şubat 2013 Cuma

mor rimel'in soruları / questions from mor rimel


sevgili mor rimel'in sorularını nihayet

cevaplayabiliyorum, onun gibi biraz renklendirmeye

çalışıyorum;



1- Sevdiğiniz müzik tarzı nedir?



arabada pop, eğlencede

 rock, kafa dumanlıyken

 arabesk ve halk müziği.









2- Dizi izler misiniz? Favorileriniz?


ohoo hem de ne izlemek!

yerli dizilerden muhteşem

yüzyıl, behzat ç., işler

güçler muhakkak 

izlediklerim.

amerikan dizilerinden ise 

şu sıra devam eden girls,

shameless, how i met your 

mother, 2 broke girls, the

following, modern family,

new girl ve the mindy

project sürekli takip 

ettiklerim.
  

3- Hangi mevsim sizi tanımlar?



bahar. genelde yakmayan ama iç ısıtan bir güneşi vardır
 
ama her an yağmur yağabilir.


4- Spor ayakkabı mı topuklu mu?



kadın olduğumu her an 

hissetmek istediğimde 

topuklu, 

rahat edip sorunsuz 

hareket etmek 

istediğimde spor 

ayakkabı.




5- Hangi tarz içeriğe sahip blogları tercih ediyorsunuz?




moda ve makyaj bloglarını seviyorum, diğer konular için

daha profesyonel kaynakları takip ederim. 


6- Ağzınıza koymadığınız bir yiyecek var mıdır?



mecbur kalırsam her şeyi

yerim. ama kabak

olmasa hiç aklıma

gelmeyecek bir yiyecek.








7- Bir renk seçin desem...



bana kırmızı çok yakışıyor.





















8- Varmak mı yolculuk mu?




varmak. o hissi hiçbir şeye değişmem. yolculuk hep

sancılı geçer.


9- Mp3'ünüzde olmazsa olmaz parça/parçalar neler?



                           vega-elimde değil.


10- Bir gün .... yapmak istiyorum cümlesindeki boşluğu

 neyle doldururdunuz?

bir gün pavyonda

eğlenmek

istiyorum. 

hep isteyip hiç

cesaret

edemediğim bir

şey. %100 

güvendiğim bir

 sevgilim olursa muhakkak yapmalıyım.





11- Hayata bakış açınızı tanımlayan bir cümle var mı?



              alem göt oldu, giren çıkan belli değil.





sorular için çok teşekkür ederim, sevgiler:)


6 yorum:

  1. Yine sonuncu soruyla güldüm,sen çok yaşa:) ayrıca Vega-Elimde değil benim de bayıldığım şarkılarından, ayrı bir şarkı resmen garip:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o şarkıyı ithaf edecek kadar çok seveceğimiz birilerini bulmak dileğiyle:)

      Sil
  2. Spor ayakkabı tasarımı pek bi enteresanmış!

    Vakit ayırıp cevapladığın için teşekkürler
    Yeni mimlerde görüşmek dileğiyle diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden bunların dolgu topuklusu pek modaydı, ama böylesini görmedim daha:)
      sağolasın, görüşmek üzere...

      Sil
  3. bir arkadaşımın sayesinde pavyona gitmişliğim var. çok ısrar etmiştim kendisine :) şehrin en lüks pavyonuydu ve orada çalışan kadınlar taş gibi olduğundan kimse bana dönüp bakmamıştı bile.

    kadınları o halde (et parçası gibi sunulurken) görünce çok eğlendiğim söylenemez ama, gözlem yaptım daha çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaav, çok şanslısın. o gözlemler paha biçilemez işte.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...