iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

28 Şubat 2013 Perşembe

şubat ayında bitenler / february empties

1- dead sea çamur maskesi deneme boyu / dead sea mud mask tester
bu ikincisiydi, olumlu ya da olumsuz bir görüş belirtemem. ama yağlı ciltlere daha uygun.
this was the second one, I can't make many comments but it is better for oily skin.


2- mac paint pot painterly
far bazı olarak daha iyisiyle (urban decay primer potion) tanışınca kendisini kapatıcı olarak kullandım. zaten öyle daha iyi iş görüyor. yedeğini almış olduğum için onu da bitirene dek kullanmaya devam ediyorum.
I used it as a concealer after finding a better shadow base (urban decay primer potion) I will go on using the one in my drawer.


3- nars orgasm allık / blush
makyaj aynamın önünden eksik etmeyeceğim bir ürün. en ünlü dupe olan hot mama bile beni tatmin etmedi. internetten nars alışverişi için vepa'yı ziyaret etmek yeterli.
this is a must have product for me. mot famous dupe hot mama couldn't satisfy me. you can visit vepa to shop online.

4- dior j'adore eu de parfum deneme boyu /tester
tam boyunu tercih edeceğim bir parfüm değil. kalıcılığı normal sınırlarda. ama bana sıradan bir koku gibi geldi.
it is not a perfume that I want to use, because I found it too boring.

5- neutrogena ayak bakım kremi / foot cream
güzel bir ayak kremi, çok da etkili. ama parabensiz çözümlere yönelmek istiyorum.
it is a good and effective foot cream but I want to use something without parabens.


ve minik testerlar;
and small testers;

 herborist, sephora alışverişinde verilen bir serum tester. içinde alüminyumdan parabene ne ararsanız var, o yüzden sadece bir tanesini kullandım. yüzümü gerdiği için de hoşuma gitmedi.
herborist is a serum tester given by sephora. it includes parabens and aluminium, therefore I only used one pack, and I didn't like it though.

loreal revitalift laser renew'in , bilindik kremlerden ne farkı olduğunu anlamak için uzunca kullanmak gerekir. ama benim cildim tarafından emilmedi, ve saatlerce tabakasını yüzümde hissettim.
it will take time to understand the difference of loreal revitalift laser renew but my skin didn't absorbe it hours and hours. 

 neutrogena visibly clear pink grapefruit yüz yıkama jeli, yine içinde pek de hoş olmayan maddeler olduğundan tam boyunu kullanmayacağım, güzel kokusu dışında da tek kullanımda bir mucizesini görmediğim bir ürün.
neutrogena visibly clear pink grapefruit facial wash also has many harmful ingredients, so I won't use a full size. I didn't see a miracle except its beautiful fragrance in a single use.

yves rocher anti-age global, iki adet testerını kullandığım, ikisinde de yapış yapış olduğunu düşündüğüm için hoşlanmadığım bir krem.
I used two testers of yves rocher anti-age global and I didn't like it because of its stickiness.

6 yorum:

  1. Ne kadar çok şey bitmiş. Darısı başıma. Orgasm'ın da bitmiş umarım en yakın zamanda yenisine kavuşursun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yedeğini daima çekmecede tutuyorum:)

      Sil
  2. neler bitmiş böyle ne güzel :))
    jadore konusunda cok kararsızım çok sevdim kokuyu ama :S bilemedim kalıcılıgı cok yok deyince şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orta halli kalıcılık. koku gidrek hafiflediği için sanırım.
      bence çok sıradan bir koku, givenchy ange eu demon le secret, veya klasik issey miyake çok daha kalıcı çiçekli kokular. belki beğenirsin:)

      Sil
  3. Allık bitirebildiğin için, özellikle de NARS gibi çok pigmentli bir markanınkini seni kutluyorum :)Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ona resmen aşığım:)) bronzlaştığım zamanlar dışında sürekli kullanınca 2 yılda bitti. hem her makyajla gidiyor hem de benim tenime çok uyumlu.
      evet darısı başına:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...