iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

15 Mart 2013 Cuma

bourjois bb cream

günlerdir tanıtmak için sabırsızlandığım bourjois bb krem karşınızda. / ...and my beloved bourjois bb cream is here at last.
alıştığımız bb kremlerin aksine, krem fondöten ambalajında. tek üründe 8 işlev yerine getirdiğini iddia ediyor. /contrary to usual bb creams, it is packaged like a cream foundation. it claims to have 8 functions.

1- mükemmelleştirme /perfecting
2- pürüzsüzleştirme /smoothing
3- kusur düzeltme / targeted correction
4- yorgun görünüm karşıtı / anti fatigue
5- parlama önleme / anti shine
6- yaşlanma karşıtı / anti aging
7- uzun süreli nemlendirme / long lasting hydration
8- spf 20

gördüğünüz gibi bir şeyi birkaç farklışekilde söyleyerek 8 etki listesi yapmışlar. buna kanmıyoruz elbette. lakin bu krem gerçekten fazlasıyla başarılı.

as you see they said one thing in a number of different ways. we don't believe it of course. but this cream is still very successfull.


kullanan kadınların ezici çoğunluğunun çok beğendiği belirtiliyor. buna inandım zira ben de, aslında parlama önleyici bir fondöten aramıyor olmama rağmen oldukça beğendim.

it also claims that most women who used it liked it a lot. I believe it because I also liked it even though I wasn't looking for an anti shine foundation.

 kutusu da şahane. hem kolay açılıp kapanıyor hem de aynası hareket edebildiği için tam yanınızda taşımalık.

its package is nice. it is opened easily and its mirror moves around. 
kutusundaki süngerle uygulayınca oldukça doğal, orta kapatıcılıkta, mat ama solgun görünmeyen, hafif de pudramsı bir bitişi var.

if you apply it with the sponge in the package, you can get a natural, medium coverage, matte but not faded, and a bit powder like finish.





özellikle burun kenarındaki kapatıcılığına bayıldım. bunu başka bir fondöten ya da bb kremde bulamamıştım.
kalıcılığı oldukça iyi, sabahtan akşama çok rahat idare ediyor tazelemeden.
karma-yağlı ciltlilerin epey memnun kalacağını düşünüyorum. ben kuru-normal ciltli olmama rağmen çok beğendim.

I especially loved it around my nose. I couldn't find such coverage in other bb creams or foundations for my nose. 
it is quite long lasting, you can use it from morning to evening without renewing. 
I think combination-oily skin will like it very much.
I have dry-normal skin but I liked it a lot.

8 yorum:

  1. Cildinde mükemmel durmuş! Teşekkürler yazı için :) Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hala şoktayım, yüzümde aldığım en iyi sonuç. teşekkür ederim:)

      Sil
  2. :) İndirimde yanımdaki kadının lafına kanıp almadım ben bunu, aaahh ahh :) Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa neden beğenmemiş?
      sağolasın beybi:)

      Sil
  3. Çok beğendim yaaa:) fiyatı ne kadar acaba ?

    http://kozmetikcicileri.blogspot.com/ bende bloğuma beklerim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 55 ile 60 arası hatırladığım kadarıyla. 58 veya 59 olabilir.
      başka şeylerle beraber aldığım için hatırlamıyorum tam ama healthy mix ile aynı fiyattı.

      Sil
  4. renk skalasi nasil, cook acik tenliler icin sari olmayan bi rengi varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok maalesef, bu en açık rengi. healthy mixe göre daha az sarı ama yeterince nötr değil.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...