iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

31 Mart 2013 Pazar

bourjois sweet kiss 57 fuchsia class


ilk defa bir bourjois ruj aldım zira tam aradığım rengi ancak onda bulabildim. hem giyimde hem de dudak makyajında fuşyanın tonlarını çok severek kullanıyorum.
rujun fiyatı 38 lira idi. bu gruptaki markalar için normal bir fiyat. kalıcılığı ise idare eder durumda.

this is my first bourjois lipstick as I found the exact color in bourjois. I like fuchsia both in clothing and makeup.
it costs 38 tl, normal for brands like this. it lasts fairly well.



ruju, flormar 220 dudak kalemi üzerine uyguladım. renkleri son derece uyumlu.

I applied the lipstick on flormar lip pencil 220. they match perfectly.

4 yorum:

  1. Rengi mü-kem-mel! Bahar ve yaz aylari icin gercekten cok cok iyi bir secim, güle güle kullan! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim, yarın mutlaka kullanmalıyım:))

      Sil
  2. Sevindim valla, arkadaşım çok basit duruyor demişti

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...