iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

19 Mart 2013 Salı

flormar 228 dudak kalemi ve 207 supermatte ruj / lipliner 228 and supermatte lipstick 207

flormar'ın yalnızca dudak kalemlerini kullanıyorum, zira en fazla çeşide sahip marka o gibi görünüyor etrafta. üstelik hem duruşu hem kullanışlılığı pek güzel.
fakat bu defa rujlarına da bir göz attım, ve renk skalası gözlerimi kamaştırdı. ben de bir ruj alıp denemek istedim.

I have been using flormar's lipliners because it has so many choices. besides they are useful and good looking.
but this time I looked at its lipsticks and color scale made my eyes dazzle. and I gave a try.


ambalaj gerçekten çok kötü. her yanından ucuzluk akıyor. diğer serilerinde de fuşya kutular gördüm ki onlar da en az beyazlar kadar paçoz.
seçtiğim ruja uygun bir de dudak kalemi aldım.

package is really awful. I saw other fuschsia packages and they also look cheap.
I chose a lipliner for the lipstick I bought.


ilk fotoğraf dudak kalemiyle doldurduğum dudağım, ikincisi ise üzerine ruj sürdüğüm hali. rujun adı supermatte olsa da pek mat sayılmaz. biraz da bulaşık ve pek de kalıcı değil. dudak kalemi nispeten daha kalıcı.

the first photo is of my lips filled with the lipliner and the second one is with the lipstick on it. lipstick is said to be supermatte but it glows. it is not long lasting. lipliner is a bit more long lasting.



tenime giden güzel ve farklı bir renk bulduğum için memnunum. bundan sonra da flormar rujlarına şans vermeyi düşünüyorum.

8 yorum:

  1. senden ruj swatch'u görmeye pek alışkın değiliz, daha sık yap :)

    bu arada blog'umda mim'in var ne zamandır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yoğunum hiç görmedim bile inan, hemen bakıyorum:)

      Sil
  2. Ay ne tatlı bir renk bu :)
    Hahahaha dediğin gibi kaplar cidden paçoz ama düzeliyor gibi ağır ağır Flormar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelsin de göz zevkimiz kaçmasın, valla insan içinde çıkarıp sürmeye utanırım:)

      Sil
  3. bende long wearing serisinden var 2 tane, renklerini sevmeme ragmen sanki dudagımda bir katman agırlık var gibi geliyor, kalıp gibi. ama delux shine stylo serisinden memnunum, bence en basarıları onlar.
    Burcu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık ben de teker teker hepsinden deniycem bakalım:)

      Sil
  4. Çok beğendim rengini, güle güle kullanın ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...