iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

10 Mart 2013 Pazar

fred faraugia eye shadow/far


duyduğuma göre bu marka türkiye pazarından çekilmiş. yazık olmuş zira başka hiçbir şeyini kullanmadım ama ikili farını uzun zamandır kullanan biri olarak, kullandığım en iyi far olduğunu söylemeliyim. o kadar yumuşak, kalıcı, ve pigmentli ki, gece makyajımın vazgeçilmez bir parçası oldu.

I heard that this brand is no longer available in Turkey. I didn't use any other products but for eyeshadows I can say this is a perfect one. it is so soft, long lasting and highly pigmented that it has an important part in my night makeups.


renkleri göstermek için özensizce uyguladığım bir fotoğraf. eğer yurtdışından alma/getirtme şansınız olursa muhakkak şans verin.

I applied carelessly to show in the photo. if you have the chance to buy it abroad, give it a try.



3 yorum:

  1. çok güzelmiş, çok da iyi renk veriyor sanırım, denemeye değermiş, keşke çekilmeseymiş:(

    bana da beklerim:)


    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklam yapmayınca böyle oluyor demek ki.
      seni takip ediyorum zaten:)

      Sil
  2. concealer kitini çok beğenmiştim ben kuzenimde vardı.
    Çekilmeselerdi keşke de alsaydık.
    AMa reklam yapmadılar gerçekten ondan kaynaklanıyor bencede.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...