iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Mart 2013 Cumartesi

indirimden almadıklarım / what I didn't buy


herhalde descartes "düşünüyorum, öyleyse varım" derken, insanı diğer canlılardan ayıran en önemli özelliğin bir gün "tüketmek" olacağını hiç aklına getirmemiştir.
8 mart kadınlar günü nedeniyle, sabahın seherinden beri telefonuma indirim mesajları, e-posta kutuma indirim haberleri yağdı.
bugün çok mutluyum, kendimle guru duyuyorum, çünkü başardım.
sırf canım istedi, o an çekici geldi, ay kutusu hoşmuş, ama herkes çok övüyor vs. diye hiçbir şey almamanın, ve bunun can sıkıcı olmaktan çıkıp giderek oturan bir prensip haline gelmesinin keyfi bambaşka.


I guess when Descartes said "I think, therefore I am", he didn't even consider that one day consumerism would be the most distinctive feature of humanbeings.
as it was women's day, my mailbox and mobile phone received many messages about sales. 
today, I am very happy and proud of myself because I didn't buy anything.
I don't buy anything just to satisfy my shopping desire, just because people say it is fantastic, or I find the package attractive etc...and this once boring idea became a principle over time. 


4 yorum:

  1. Wallahi tebrik ederim seni gerçekten. Prensip sahibi olmanın ağırlığı başka ya...

    YanıtlaSil
  2. Aman ben neler çektim o prensiplere gelene kadar😊

    YanıtlaSil
  3. ben de bu günün anlam ve önemini düşünmek yerine kıtlıktan çıkılmışçasına alışveriş yapmayı anlamıyorum :) bi de bütün blog'larda "indirimden aldıklarım" postları var ki, açıkçası kim ne almış diye merak etmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emekçi kadınlar günü, "verdiğiniz emekleri on saniyede watsonsda nasıl tüketirsiniz"e dönüştü.
      ben de aldıklarıyla ilgilenmiyorum, bana kullandıkalrıyla ilgili yorumları lazım, ki fikir edineyim. ama bunlarla ilgilenen insanlar da var demek ki, ilgi çekiyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...