iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

7 Mart 2013 Perşembe

mac fluidline eye-liner gel, 209 eyeliner fırçası/brush


bourjois likit eyelinerım çok ince ve benim gibi beceriksizler için fazla işçilik isteyen bir ürün olduğundan pek kullanamıyorum. onun ardından denediğim essence super fine ise berbatların şahı olduğundan bir de jel eyeliner denemek için mac fluidline kullanmaya başladım.

I have been using it for almost a month now with mac 209 eyeliner brush, avon and the balm eyeliner brushes. I am getting better results day by day but haven't become a professional yet.








yaklaşık bir aydır 209 numaralı mac fırça ile, avon'un ve the balm'ın eyeliner fırçaları ile kullanırken, gün geçtikçe daha iyi sonuçlar almaya başladım. yine de çok usta olabildiğim söylenemez.

as my bourjois liquid eyeliner needs hard work to apply, I don't use it very often. essence super fine was a complete disaster, so I gave mac gel eyeliner a try. 


bu eyelinerı kullandığım günlerde, "gözlerin çok güzel olmuş" iltifatlarının sayısında artış oluyor. bazen ince, bazen kalın, bazen daha yukarı doğru, bazen düz çekiyorum.

people say more "your eyes are beautiful" in the days I use this liner. sometimes thin and straight, sometimes thick and cat-like, I get different results.


fırçada kalanları da alt kirpik diplerime hafifçe uyguluyorum ve gün boyu bozulmadan akmadan kalıyor.

I apply the product left on the brush to the base of my lower lashes and it lasts hours.

7 yorum:

  1. ben eyelinera bakamadım açıkcası kirpiklere direk odalaklandım, maşallahın var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende bi kıl bereketi vardır:)))
      senin gibi çekemiyorum zaten, daha çalışmam lazım.

      Sil
    2. bende de kıl bereketli de kirpiklere yansıyamamış bir türlü:) eyeliner açısındansa ben de beceremiyorum bebekk elim nereye doğru götürürse artık, öperim:)

      Sil
    3. Evet ya maşallah kirpikler süper :))

      Sil
  2. huhhuuu o kirpiklere bir maşallah da benden gelsin çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol valla, içim açıldı güzel sözlerden:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...