iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

3 Mart 2013 Pazar

maybelline falsies black drama mascara


ilk maybelline maskaram falsies  idi. onu işyerinde ne olur ne olmaz diye bıraktığım için bir tane daha aldım ev için. bu defa black drama versiyonunu tercih ettim.

my first maybelline mascara was falsies . I am keeping it at work so I bought a black drama for home.


fırçasında kirpiğe yapışıp hacim veren fiberler var. ama kötü, yapay bir görüntü yaratmıyor.

there are fibers on the brush to give lashes morevolume. but they don't create an artificial look.


maybelline maskaralar beni çok şaşırttı, gerçekten diğer high-end maskaralara fazla para harcamaya gerek yokmuş bunlar varken. ben tam bir hypnose drama bağımlısıyım, ve çekmece stoğunda bekleyen dramalarımı kullanırken muhakkak bunlarla karşılaştırıp, daha kesin bir yargıya varmayı planlıyorum.

maybelline mascaras really surprised me as there is no need to spend much for high-end mascaras when these maybelline ones are around. I am a big hypnose drama addict and I will make a comparison to make a last verdict when I use the ones in my drawer.


10 yorum:

  1. Uu gerçekten çok hoş yapmış kirpiklerini ^^
    Ama maybelline cruelty free olmadığı için çok uzun zamandır kullanmıyorum :/

    YanıtlaSil
  2. Maybelline çok övüldüğü için :) iyi bir beklentim yoktu ama kirpiklerin çok güzel gözüküyor. Hiç topaklanma yapmamış bir tane edinmek farz oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat-performans açısından göz kamaştırıcı:)

      Sil
  3. Sonuç çok güzel, denemeye değer bence de :)

    YanıtlaSil
  4. bundan sonraki hedefim buydu zaten mascaralarım bitince...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirim olunca stoklamak lazım, çok ucuza geliyor.

      Sil
  5. Çok güzel görünüyor kirpiklerinde. Fiyatına göre fena değil bende kullanmıştım bir ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      maybelline maskaralarını bundan sonra hep kullanırım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...