iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

19 Mart 2013 Salı

mim: ben kimim

akmayan göz kalemi'nin mimini yapıyorum biraz geç de olsa. kendisine beni aklına getirdiği için teşekkür ederim.

1- En son kime yalan söyledin? Niye?

iş arkadaşıma, kalbi kırılmasın ve sinirlenmesin diye yalan (daha doğrusu eksik) söyledim, tavsiye verdim.


2- Biz okumuyoruz farzet, kendine bir itirafta bulun.

ilgi odağı olmaya bayılıyorum, biri beni iplemediğinde acaip bozuluyorum.


3- Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

önceden istediğim, ama çalıştıkça, yanlış tercih yaptığımı anladığım mesleği yapıyorum. 


4- Mutlu musun?

çok değil. genel bir sıkıntım yok ama daha mutlu olmak için hedeflediğim birkaç şey var, umarım başarırım.

5- Keşke...?

daha azimli olsaydım.


6- Sence ideal eş nasıl olmalı?

her zaman her durumda her yerde, yalnız olmadığımı hissettirmeli.


7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

bir anadolu şehrinde.  ömrümü sıcak bir evimin olduğu herhangi bir yerde geçirebilirim.

8- Korkuların neler?

sırlarımın açığa çıkması.


9- Seni en çok ne mutlu eder?

yeni ve ilgimi çeken aktiviteler.


10- Hayatında en çok utandığın an/anı?

birilerinin ne halt karıştırdığımın farkında olduğunu anladığım birkaç an.

11- Kendinde en sevmediğin özellik?

herkesin yanında her şeyi söylemem. biraz ketum olaydım iyiydi.

2 yorum:

  1. 11 bende de var :)

    2. cevapta ciddi misin ya? hiç öyle bi izlenim vermedin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de çok zor farkettim ama, hakikaten önemsenmeyi seviyormuşum:)
      ben biraz çeneme ayar vermeye çalışıyorum son zamanlarda, insan daha rahat oluyormuş. millet sonra kendi dediğini unutup senin dediğini taşıyor oraya buraya.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...