iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Mart 2013 Cumartesi

project pan gelişmeleri/progress vol.3

iki ayda 15 üründen kurtulmuştum, üçüncü ayda sadece 4 ürün bitirebildim. kaldı 13 baş belası.

I ran out of 15 products in 2 months, but only 4 products in the third month. there are 13 headaches left.

1- lancome kapatıcı / concealer
sıradan bir kapatıcı, gözaltı morlukları için iyi olabilir.
just an ordinary concealer, better for undereye.





2- vaseline intensive rescue vücut kremi / body cream
çok yoğun olduğu için, ve kokusu yüzünden sevmedim.
I didn't like it because it is very thick and has an irritating perfume.

3- clinique even better leke serumu / dark spot corrector
işe yaramayan ama güzel nemlendiren bir serumdu.
useless but well mousturizing.





4- biotherm kapatıcı / concealer 
yılların emekçisi, güle güle.
goodbye old friend.



umarım 9 nisanda kalanların en az 7 tanesinden daha kurtulmuş olurum. böylece kendime bir alışveriş hediye edip yaz için yeni birkaç şey alabilirim.

I hope at least 7 of the left ones will be gone until april 9. by this way I can give myself a shopping as a present to buy new things for the summer.

7 yorum:

  1. Umarım diğer başbelalarından da bir an önce kurtulursun.Acayip azimli gördüm seni,bu konuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma kaptırdım gidiyorum, derya baykal olmama az kaldı:)

      Sil
  2. Süpersin bişeyleri bitirebilmenin dayanılmaz hafifliği ne güzeldir:))

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bende hiç ürün bitiremiyorum ya. :)
    Umarım sen başarırsın!

    bende bekleriim :)
    tekaska.blogspot.com
    öpücükleer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kasım ayından beri oldukça azimliyim, yavaş yavaş bitiriyorum ne var ne yok.

      gelirim elbette:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...