iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

21 Mart 2013 Perşembe

shiseido white lucency perfect radiance refining softener lotion


white lucency serisi cilde aydınlık verme iddiasında. daha önce gece kremini kullandım, bittiğinde kurtulduğum için bayram ettim. o kadar yapış yapış ve özelliksiz bir krem olamaz. bu losyon ise serinin tonik görevinde. iki deneme boyunu bitirdim, en azından bir zararı yoktu diyelim. malesef bunda da bir ekstra göremedim.

white lucency claims to brighten skin. I used night cream before and I became very happy to get rid of it when it finished. it was sticky and and had nothing special. this lotion serves as a tonic for this series. I used two trial bottles and unfortunately it had no extras. 

2 yorum:

  1. Shiseido'nun sadece göz farlarını seviyorum ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyaj ürünlerini hiç almadım ama lipglossları da fena değil gibiydi:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...