iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

3 Mart 2013 Pazar

the library of fragrance

alışıldık parfümlerin dışına çıkıp fark yaratmayı sevenlerin favori koku markası demeter'ın gratis'te the library of fragrance adıyla satılan meşhur kokularından gin&tonic ve pure soap'u kullandım.
gin&tonic kesinlikle bir erkek kokusu. hemen bir erkeğe verdim. gerçekten cin tonik gibi kokuyor.
pure soap da adına yakışır şekilde saf beyaz sabun gibi kokuyor.
ama bana bu da pek cazip gelmedi. zira buram buram sabun kokusu beni rahatsız etti.
en çok merak ettiğim dirt (çamur) ise mağazada olmadığı için hala hakkında bir fikir edinemedim.
bilindik parfüm kokuları yerine bebek pudrası, kavun, ya da yağmur kokmak isterseniz, tatmin edici miktarda kalıcı kokularıyla the library of fragrance denemeye değer.

as the favourite of people who prefers unusual fragrances rather than classic perfumes, demeter's fragrances are being sold in gratis with the name of "the library of fragrance".
I used gin&tonic and pure soap. the former absolutely is for men, and really like gin%tonic.
the letter smells just like a pure white soap, but I didn't like it much as I don't want to smell soap all day.
I am very curious about "dirt" but it was not on the counter.
if you want to smell like baby powder, honeysuckle or rain, the library of fragrance is worth trying.

3 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bu kokuları..

    YanıtlaSil
  2. Aynısından bende aldım ^^ Kokuyu çok sevdim ama pek kalıcı olmadığından yastık ve çarşaflarıma sıkıyorum.. Uyumadan evvel çok motive ediyor beni ^^

    YanıtlaSil
  3. Ben lavanta yağı doktum hiç sevmedim, Bi de bunu deneyelim😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...