iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

7 Nisan 2013 Pazar

dior addict lip polish 003


dior dudak ürünlerini oldum olası severim. kalıcılığı ve hafifliğiyle insanı her açıdan tatmin eder.
bahar geldi, giyimde de makyajda da koyu renklerin yerini yumuşak renkler aldı. eski sevmediğim rujları da eşe dosta dağıtmış olmanın verdiği hafiflemeyle beraber, yeni bir gloss almak istedim.

I love dior lip products. they satisfy me with their longevity and  lightweight formula. 
spring came, softer colors took their places both in clothing and makeup. as I gave my old boring lipsticks to my friends, I wanted to buy a new one for this season.

şeftali tonunda bir gloss ararken 003 çıktı karşıma.
diğerlerinden farklı olarak bu gloss döner başlıklı. evet, uygulama süngeri roll-on gibi kendi etrafında dönüyor. bu sayede daha eşit ve pürüzsüz bir sürüş imkanı sağlıyor. bu fikre bayıldım.
içeriğindeki maddeler sayesinde dudak pürüzlerini anında düzeltiyor. 15 gün düzenli kullanımda dudak çizgilerini azaltıp nemlendirme iddiası var. farklı renkleri alıp denenebilir ama aynı rengi sürekli kullanmak pek mümkün görünmüyor.

I found 003 when ı was looking for a peachy gloss. these ones have spin-on applicators therefore you can get a more even and smooth finish. I loved this idea. 
it smoothes the lines instantly and promises to lessen the lines in 15 days. I won't use the same gloss for 15 days but different colors can be tried.


rengi kutusunda göründüğü kadar yoğun değil. çok hafif bir renk ve yoğun bir parlaklık elde etmek için uygun. ben devamlı pembe tonlu glosslar kullanmaktan sıkıldığım için, ve daha koyu şeftali, turuncu, mercan renkler bana yakışmadığı için bunu tercih ettim.

its color is not as dense as it seems. it is suitable to get a very light color and a high shine. as I got bored using pink tones and more peachy, orange colors don't suit me, I preferred this one.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...