iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

11 Nisan 2013 Perşembe

dr. hauschka revitalizing eye cream / göz kremi

2013'e girerken aldığım kozmetik kararlarından biri de, dr. hauschka cilt bakım ürünlerini denemekti. hem zarasız içerik, hem de yaşlanma karşıtlığı, yani etkili nemlendirme aradığım için bu markada karar kıldım.

one of my cosmetic decisions for 2013 was to try dr. hauschka products for its harmless ingredients.

silikon deryası estee lauder night repair göz kremim bittikten sonra hemen dr. hauschka'nın göz kremini aldım. henüz 15 gündür kullanıyorum. o yüzden müthiş bir fark gözlemlemem mümkün olmadı.

after finishing estee lauder night repair with lots of silicone, I bought dr. hauschka's eye cream. I have been using it for 15 days now, therefore I can't make any serious comment.


20 yaşımdan beri -10 senedir- çoğu zaman düzenli olmak üzere göz çevresi kremi kullanıyorum. yaşıtlarımla aramızdaki farkı net görmek mümkün. kazayağı denen çizgiler henüz oluşmadı. yalnızca bu yıl itibariyle gözlemlediğim bir iki göz altı çizgim var. bu kremden oluşmuş çizgilerimi doldurmasını beklemiyorum zaten. tek istediğim, yenilerinin oluşumunu geciktirmesi.

I have been using eye creams for 10 years and you can see the difference between my eye area and others at my age: still no crowfeet. but year I can see a couple of fine lines under my eyes. I don't expect this cream to fill in them but to prevent new ones.









hafif bir yapısı var, gözlerimi sulandırmıyor, ağır, yağlı bir his bırakmıyor, yeteri kadar yumuşak tutuyor göz çevresini. bazı kremler hemen yok olur, bazıları ise sanki hiç emilmiyor gibi kendini hissettirir ciltte uzun süre. bu krem ise hemen emiliyor, ancak gerginlik ve kuruluğu da alıyor.

it has a lightweight formula, doesn't blear my eyes, doesn't leave a heavy, oily feeling, softens my eye area. some creams disappear immediately, some stay like they are never absorbed. but this cream is absorbed easyly and prevents dryness.

10 yorum:

  1. yer fıstığı yağı, badem yağı, kayısı çekirdeği yağı,jojoba yağı,mango yağı, macadomia yağı vs gördüm içeriğinde, acaba sizin göz altlarınızda hiç yağ bezesi yaptımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır yapmadı. ben göz akyajımı da susam yağıyla siliyorum ama hiçbir sorun yaşamıyorum.

      Sil
  2. yeni kullanmaya başlayacaklar için bir öneriniz var mı acaba. kırışıklığım yok sadece nemlendirmeye ihtiyaç duyuyorum. bir krem önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kremi kullandıkça daha çok beğendim. İçinde silikon, paraben gibi zararlı maddeler olmayan her göz kremi nemlendirme için yeterlidir. Zaten var olan kırışıklıklara hiçbir şey fayda etmez, çözümlerin hepsi geçici. O yüzden erken yaşta düzenli olarak nemlendirmek lazım. Böylece kırışıklık oluşumunu minimuma indirebiliriz. Bu krem doğal içerikli olduğu için tavsiye ederim rahatlıkla. Öyle bir takıntınız yoksa lancome, estee lauder, vichy vs. olabilir. Ayrıca arada bir uzum çekirdeği yağı gibi doğal yağlarla göz çevresine maske yapmak da çok iyi geliyor.

      Sil
    2. Bu üzüm çekirdeği yağını nasıl kullanıyorsunuz peki? belli bir süresi var mı bekletmek için?

      Sil
    3. Gece yatmadan bütün göz çevresine sürüp öyle uyuyorum çünkü gunduz göze akıp rahatsız edebiliyor. Bütün yüze sürebilirsiniz arada sırada, özellikle kuru cilt için harika

      Sil
  3. Konu dışında fakat, ilk kırışıklıklar için, mimik çizgileri için bir krem öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir göz çevresi serumu ve doğal avokado yağı yeter de artar bile. Bepanthenle avokado yağını karıştırıp göz çevresine uygulamak hem nemlendirme hem onarma açısından yeterli.
      Serum olarak şu sıralar ysl forever kullanıyorum, memnunum, ama size uygun gelen silikonsuz, alkolsüz bir urun seçebilirsiniz.
      Bu krem de çok hafif, güzel bir göz kremi, yeni kırışık oluşmaması için faydalı olabilir.

      Sil
    2. Peki diğer kırışıklarınız için ne kullanıyorsunuz, ağız çevresi gibi?

      Sil
    3. genelde ağız çevresi için de göz kremlerini kullanmayı tavsiye ederler.
      ben arada sırada estee lauder time zone line and wrinkle reducing creme kullanıyorum ama düzenli olduğumu söyleyemem. çok güzel nemlendiren ve içinde silikon vs. olmayan iyi bir krem. eğer kırışıklıklarla ilgili endişeleriniz varsa iyi bir yatırım olacaktır.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...