iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

12 Nisan 2013 Cuma

fondöten karıştırma macerası: bourjois healthy mix & essence my base illuminating

piyasada alt tonları nötr olan fondöten bulmak zor. genellikle sarı ve pembe alt tonlu ürünler var. benim gibi nötr cilt rengine sahip kadınlar da çoğunlukla birinden birini tercih etmek zorunda kalıyor.
it is not easy to find foundations with neutral undertone in the market. they make products with yellow or pink undertones generally. neutral undertoned women like me have to choose either one of them.

bourjois healthy mix serisi de sarı alt tonlu. bu yüzden kullandığımda kendimi hastalıklı görünüyor gibi hissediyorum. baktım bir köşede bozulup gidecek, bendeki 52 numara vanilla ile, yine pek kullanmadığım pembe aydınlatıcı essence my base illuminating'i karıştırarak fondötenin sarı rengini pembe ile dengelemeye çalıştım. bu aydınlatıcının kutusu çok kullanışsız olduğu için krem kavanozuna boşaltmıştım. ama birkaç kez kullandıktan sonra, fondötenin üstünde fazla dağılmadığını, çok belli olduğunu fark edip pek el sürmemeye başlamıştım.

bourjois healthy mix has yellow undertones. therefore whenever I use it, I feel like I seem sick. I have number 52, vanilla. I decided to mix it with essence my base illuminating which I put into an old cream jar to balance its color. 

ikisini başka bir krem kavanozunda birleştirdim. sonuç bence oldukça başarılı. hem healthy mix'in rengi dengelendi, hem de aydınlatıcıın hafif ışıltısı fondötene parlak bir bitiş sağladı.

I mixed them in another cream jar. I think the result is very successful.  the color of healthy mix is balanced and gained a glowy finish.

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım iyi ki yapmışsın :)Hem ürünler çöpe gitmekten kurtulmuş hem de sen istediğini elde etmişsin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de tıonunu beğenmediğim ürünlere böyle ufak dokunuşlar yapıyorum. Böylece ürünlerin hepsini bir şekilde kullanmış oluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de krem formundaki ürünlere bir çare bulabilsek harika olacak...

      Sil
  3. supeeersin essence aydinlaticiya bakicam hosuma gitti
    blogun cok hos.izleyicinim almanyadan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin teşekkür ederim:) essence'in tek beğendiğim urunu bu aydınlatıcı oldu zaten. Toz aydınlatıcıları da fena görünmüyor.
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...