iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

3 Nisan 2013 Çarşamba

mart ayında bitenler / empties of march

bu ay pek bir şey bitiremedim, daha ziyade denem boyları, yamulanlar ve asla kullanmayacağımı anlayıp eşe dosta verilenler var.

I couldn't finish many products this month. mainly I gave away, broke or used up testers. 

1- rexona deodorant
alüminyum ve parabensiz olduğu için devamlı kullanıyorum.

I use it as it is paraben and aluminum free.








2- rareblossom selülit kremi /cellullite lotion
kayda değer bir değişiklik göremedim ama zaten artık üretilmeyen bir krem. selülit kremi kullanma sebebim: "madem krem sürüyorum bari selülit kremi olsun, belki işe yarar"

it is no longer available. I didn't realize any visible changes but my reason to use a cellullite cream is just "what if?"


3- shiseido the skincare night moisture recharge 
beğenmedim. zaten artık gece kremi filan kullanmayı düşünmüyorum.

I didn't like it and also I won't use any night creams anymore.



4- shiseido white lucency refining lotion
gülsuyu dururken tonik benim neyime.

I prefer rose water to it.




5- thebalm fırça / brush
kendi kendini imha etti, o kadar haşin de değilim ama nasıl olduysa çıkıverdi başı. allah'tan başka eyeliner fırçalarım var.

it disposed itself suddenly. I have some other eyeliner brushes fortunately.




6- ecotools fırça / brush
bu da yıkama esnasında çıktı. karıştırma için kullanıyordum ama yokluğunu hissetmeyeceğim.

it was dislocated while I was washing it. I was using it for blending but I won't miss it.



7- day's natural deodorant
önce çok fazla sürerek etkin hale getiriyordum ama zamanla fazla terlediğim günlerde bunun da işe yaramadığını fark edip arkadaşıma verdim.

It was useless in the days I sweat more, so I gave it to a friend.

8- bepanthen krem / cream
fazla söze gerek yok. o bir gereklilik.

there is no need to say much, it is a must-have.



9- şelale gül suyu / rose water

rosense bulamadığım bir zaman almıştım, bitti gitti.

I bought it because I couldn't find rosense.







10- nivea aqua effect besleyici bal maskesi / nourishing honey mask

pek bir faydasını göremedim ama parabensiz oluğu için tercih ettim.
I didn't see any difference but I prefer it as it is paraben free.


project pan sayesinde epey sevmediğim üründen kurtulduğum için artık bitirmeye çabaladığım çok bir şey kalmadı. bitenler listem giderek kısalıyor.
gereksiz alışverişten uzak durmaya devam...

thanks to my project pan, I got rid of many products so there are not a lot of things I try to finish. my empties list gets shorter.
I will go on staying away from useless shopping.

2 yorum:

  1. Aman Yarabbi, o ecotools fircaya ne olmus öyle! Korkunc!!!
    Yine de bayagi cok sey bitirmissin yahu, az filan degil, darisi basima! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa aralıklarla gitti thebalm fırçayla ecotools. ben kötü kullanıyorsam en hassas nars fırçaya, maclere neden bir şey olmuyor? bir daha ucuza getirmek yok bu fırça işlerini:)
      evet, darısı daha fazlası başına, bittikçe rahatlıyor insan:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...