iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

14 Nisan 2013 Pazar

nars pure rediant tinted moisturizer spf 30 light 1 finland

kışın alıp yaza sakladığım bir üründü bu renkli nemlendirici.
nisan ayının gelmesiyle kullanmaya başladım.
zannediyorum nars, avrupa ve amerika markalarının bb krem diye çıkardığı renkli nemlendiricilere bir yenisini eklemek yerine, doğrudan yeni bir renkli nemlendirici çıkarmayı tercih etti. zira tıpkı bb kremler gibi cilt rengini zamanla düzenleme, nemlendirme, güneşten koruma ve yaşlanma karşıtlığı gibi etkileri var. fakat asya menşeili bb kremler gibi kapatıcılığı yüksek değil.

I bought this tinted moisturizer in winter and I began to use it in april.
I guess nars wanted to produce a tinted moisturizer with the benefits of bb creams because it claims to even the skintone, moisture, sun protection and anti aging. but it doesn't have asian bb creams' coverage.




yapısı oldukça akışkan, o yüzden fırça veya süngerden ziyade parmakla uygulamayı daha pratik buldum.
en açık rengi olan finland tam istediğim gibi pembe ve sarı alt tonlarının dengelenmesiyle oluşturulmuş nötr bir renk. zaten nars'ın en sevdiğim özelliği de bana hitap eden renklerde ürünler çıkarması.

it is very fluid so I prefer to apply with my fingers. the lightest color finland is a perfect neutral combination of pink and yellow undertones. I love this wide range color selection of nars.


günlük cilt bakımı rutininin ardından cilde uygulandığında hafif, doğal olarak parlayan bir cilt vadediyor. uzun süreli kullanımda koyu lekeler ve ton farklılıklarını azalttığı iddiası var. açıldıktan sonra 18 ay kullanım süresi var.

"blend onto skin following daily skincare routine for a sheer, naturally-glowing finish." it claims to reduce dark spots. it can be used for 18 months after opening.


içinde talk dahil pek çok istenmeyen madde bulundurmasına rağmen paraben ve yağ içermemesi ile övünüyor.

it has many unwanted ingredients like talc but no paraben or oil.









cilde hafif bir parlaklık verdiği ve kalıcı olduğu bir gerçek. fakat hiçbir kapatıcılığı olmadığı için bir daha tercih etmeyi düşünmüyorum. burun kenarları, koyu lekeler vs. için ekstra kapatıcı kullanmayı sevmiyorum.
eğer zaten kusursuz bir cildiniz var ve kapatıcılığa ihtiyaç duymuyorsanız, yalnızca doğal, sağlıklı bir ışıltı ve hafif bir renk istiyorsanız bu ürün tam size göre.

it really gives a natural glow and is long lasting. but I won't buy it again because it has no coverage at all. I don't like to use extra concealer for nose and dark spots. 
if you already have a perfect skin and don't need coverage, only want glowing healthy skin look with a sheer color, this product is just right for you.

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum 2 haftadır aklımda bu ürün, havalar iyice ısınınca alacaktım. başka bir blogger kapatıcılığını çok övüyordu, şaşırdım şimdi sen böyle deyince :( gerçi yaz için çok da kapatıcılığıa ihtiyacım yok.. su bazlı bir ürün mü? su bazlı ürünler pek nem vermeyip pul pul gösteriyor da cildimi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yağsız, su bazlı.
      benim kapatıcalak sadece iki güneş lekem var, malesef etkili değil onlar üzerinde. ama normal veya kuru ciltlere çıplak ve sağlıkla parlayan cilt görüntüsü için güzel. cildin karma eya yağlıysa, fazla parlayacaktır.

      Sil
  3. aslinda en acik rengi terre neuva ama turkiyede yok galiba. o bile koyu geldi bana. yapisini cok sevsemde koyu oldugu icin kullanamiyorum malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o yok, bu finland da bana sarı kaçıyor ama çok gözüme batmıyor. zaten alırken içindekilere bakıp talk barındırdığını göreydim almazdım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...