iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

23 Nisan 2013 Salı

nars radiant creamy concealer light 3 honey


mükemmel kapatıcı arayışım galiba sonsuza dek sürecek. aslında fondöten kullanmadığım zamanlarda gözaltı kapatıcısına ihtiyaç duymuyorum ama fondötenle beraber gözaltlarım daha koyu göründüğü için bir aydınlatmaya ihtiyaç duyuyorum. fakat sürdüğüm ürünler gözaltındaki çizgilere dolup çirkin bir görüntü oluşturunca büyük hayalkırıklığı yaratıyor.

I guess my search for the perfect concealer will last forever. in fact, I don't use a concealer when I don't apply foundation but foundation makes my undereye seem darker so I need some color. however, it becomes a big dissapointment when the product fills in fine lines.


sıradaki hedeflerimden biri fazla abartıldığını düşündüğüm halde denemek istediğim ysl touche eclat, diğeri de herhangi bir estee lauder kapatıcı.
sırasıyla biotherm, lancome effacernes, mac studio finish, the balm time balm kullanıp hiç birine aşık olmayınca nars'a olan güvenimle bu yeni kapatıcısını kullanmaya başladım.
ilginç bir şekilde, şimdiye kadar kullandığım renklerden 2 ton daha koyusu iyi durdu gözaltımda.

I will try ysl touche eclat which I think is a bit overrated, and any estee lauder concealer.
I used biotherm, lancome effacernes, mac studio finish, the balm time balmin order but I couldn't fall in love with any of them, and I began using this one as I trust nars so much.
interestingly, 2 shades darker than my usual color fit my undereye more than others this time.


malesef çizgilere dolma konusunda sınıfta kalmak bir yana, ciddi bir kapatıcılık da sunmadı bana. yüzümdeki bazı lekeler ya da burun kenarlarında denedim ama onları da kapatmadı.
göz kapağına far bazı olarak kullanmayı denediğimde ise yine çizgilenme sorunu nedeniyle başarılı olamadım.

except for the fact that it fills in fine lines, it also doesn't have a serious coverage. I tried it on some spots on my face or near the nose but it didn't help them either. I was not successful when I tried it as a shadow base because of the lining problem again.


bu fotoğrafta hem göz kapağımda hem gözaltımda var. kapaktaki çizgilenme fark ediliyor. yanağımla olan renk farkı da görülüyor.

I applied the concealer both on the upper lid and undereye in this photo. 


hiç kapatıcı yokmuş gibi duruyor bana kalırsa.

I think it seems as there is no concealer on me.


daha aydınlık bir yerde, yandan görünüşü ise böyle. yine koyuluk fark ediliyor.

this photo is taken in a place with more light. darkness around the eye is still apparent.

6 yorum:

  1. keske benim yazımı okumuş olsaydın,almadan önce. ben yabancı bir kaç blogta okuyup gaza gelip 2 rengini birden alıp hayal kırıklıgına ugradım. bolgta da çok basarılı olmadıgını ve abartıldıgını yazdım. ikisi de elimde patladı:( arada bir zoraki kullanıyrm.
    touche eclat yı ise concealer olarak alırsan hayal kırıklıgına ugrarsın,concealer değil highlighter pen tek basına kapatmıyr maalesef goz altlarını. en iyi concealer Helena Rubinstein magic concealer! cızgılere dolmuyor matlaştrmıyor. hafif yapısına ragmen guzel kapatıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yazmadan önce almıştım ama açmamıştım o zaman. okuyunca zaten üzüldüm ben de:)
      o zaman bu sarsıntıyı atlatınca helena'yı da denerim ama kolay bulunmayan bir marka galiba. teşekkür ederim bilgi için:)

      Sil
  2. nars kapatıcıları ben de denemiştim malesef başarısız ve özellikle çok kuru yapıdalar o nedenle iyi yediremiyorum ve çizgilere dolma yaptı.. bir de diorun minik bir glossa benzeyen kapatıcısı var fena değil ona da bakabilirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında adam gibi sample verseler rahatça hepsini bir müddet deneyip karar verebilsek hiç böyle hüsranlar olmayacak...dior'u da ekledim denem listesine.

      Sil
  3. benimde denemedigim kapatici kalmadi. suana kadar cizgilerime dolmayan, goz altlarimi kuru gostermeyen tek kapatici MUFE lift concealer. Bi dene istersen. Ama cok kapatici diil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denerim mutlaka.
      son günlerde mac studio finish gözüme girmeye başladı. çizgilere dolmuyor ama iyi nemlendirmeden sürünce kuru kuru acıtıyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...