iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

19 Nisan 2013 Cuma

rubicell fondöten süngeri / foundation sponge


watsons'da satılan makyaj süngerlerinden biri. görüntü umut vadediyordu fakat uygulama o kadar da iyi çıkmadı. daha önce beauty blender'ın watsons versiyonunu da pek beğenmediğimi yazmıştım. hakikaten bourjois yahut rosense pudraların yanında gelen süngerler bile çok çok daha iyi.

it is a makeup sponge I bought from watsons. it seemed promising but application is not so nice. I wrote that I didn't like the beauty blender version of watsons before. sponges of bourjois or rosense are much better than these.

6 yorum:

  1. Hiç kullanmadım bu süngerlerden. Fondöteni en iyi parmaklarımla uyguluyorum ben :) Fırça denedim ama beceremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. an kapatıcı ve pürüzsüz görüntü sünger gibime geliyor son zamanlarda ama fırçadansa parmakları tercih ederim ben de.

      Sil
  2. gratiste satılan fond süngerini denedinmi? watsonstakini aldımama kötü çıktı,sırada gratisteki var bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok, denemedim. bunlar biraz yamulsun onları da denerim.

      Sil
  3. süngerlerin babası b.b. artık yok... :( beauty blender satan monzalime.com kapanmış ya. gg'den bakıyorum ama orjinalliği konusunda takıntı yaptım. resmen nazar değdirdim süngere iyi mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi sitesinde orijinalini satan websitelerinin adreslerini vermiş. türkiye'ye gönderim yapan bir tanesinden alabiliriz.

      http://beautyblender.net/retailers.html

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...