iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

30 Nisan 2013 Salı

sephora long lasting kohl pencil / göz kalemi



nars alayım diye çıktığım alışverişten, onu bulamayınca, sephora alıp geri dönmüştüm. çok da içime sinmeyen bir kalemdi ama şaşırtıcı derecede memnun kaldım.

I wanted to purchase a nars pencil but I couldn't find, so I got a sephora one. I was not expecting much but surprisingly, I am very fond of it.


amacım göz altındaki çizgiyi aydınlık gösterip gözleri biraz büyütmekti. beyaz kalem bana fazla belirgin göründüğünden, çıplak renkler tercih etmek istedim.

my aim was to enlighten my waterline and make my eyes look bigger. as white pencil seems very apparent to me, I wanted nude colors.


rengi tam istediğim gibi, sarısız, turuncusuz, kahvesiz bir bej. beni en çok şaşırtan kalıcılık performansı oldu. 8 saate kadar tazeleme istemeyen harika bir göz kalemi.

its color is just like I expected; not yellow, not orange, not brown, just pure beige. the most surprising feature of the pencil is its longevity. it really stays in its place for 8 hours or so.


                                    makyajsız gözde duruşu bu şekilde.

                                    this is a photo without any other makeup.


4 yorum:

  1. Ben rival de loop'un kalemini kullanıyorum bu amaçla ama bu kalem de aklımda olsun çünkü kullandığım kalemin kalıcılığı pek iyi değil. Bilgilendirme için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabah dene akşam satın al pişman olmayacağını umuyorum:) sevgimle...

      Sil
  2. Ben oriflamenin kullanıyordum ama bulmak mesele , bu kalemin fiyatını hatırlıyor musunuz acaba ,kalemim bitmek üzere ve ben yenisini almak istiyorum :)
    Şengül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 lira diye kalmış aklımda.
      ben yazın kullanmayı bıraktım ama kocaman kalem, uzun süre idare eder gibi görünüyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...