iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

13 Nisan 2013 Cumartesi

the balm bahama mama&mary-lou manizer











aydınlatıcı ve bronzer ayrılmaz bir ikili. ben henüz cilt tonuma the balm bahama mama'dan daha  uygun bir bronzer bulamadım. kalıcılığından çok memnun olmasam da rengi tam olması gerektiği gibi mat ve turuncusuz bir kahve.

illuminator and bronzer make a perfect couple. I couldn't find any better bronzer than the balm bahama mama for my skin tone. I don't really like its longevity but its color is perfectly matte and not orangey.


mary lou ise iyi bir aydınlatıcı ama nars, mac gibi markalarda daha kalıcı olanları var.

mary-lou is a good illuminator but you can find more long lasting ones in other brands lika mac and nars.


işte ikisini beraber uyguladığım iki fotoğraf. bence gerçekten güzel, abartısız duruyor. aydınlatıcı simli simli değil, ıslak bir görüntü veriyor, bronzer da çamur gibi kirli veya turuncu bir leke gibi değil gölge gibi duruyor.


there are two photos of a makeup I used both of them. I think they really look nice and natural. illuminator looks glowy but not glittery, and bronzer looks like a natural shadow rather than a dirty stain.



6 yorum:

  1. güzel görünüyor cnm güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alalı bayağı oldu da nedense turşusunu kuruyordum, kullanayım di mi:)
      teşekkürler...

      Sil
  2. Sende çok güzel olmuş bu ikili :)) E yüz güzel olunca :) Ben toz ürünlerle barışamıyorum büt türlü Mary lou bende gözeneklerimi belli ediyor. Yüzümü kuru gösteriyor. Kullanamıyorum o yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol bebek. ben de krem ürünleri, likit şeylere daha çok seviyorum ama bunlar da fena değilmiş.
      sahalara dönmene sevindim:)

      Sil
  3. Nasıl güzel durmuş. Bety Lou nun verdiği görünüşten daha mükemmel ... İkisi birbiriyle güzel anlaşmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet betty daha gereksiz bir ürün gibi geldi bana. ama ikisi de pek kalıcı değil gibi...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...