iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Nisan 2013 Salı

the end of project 32 pan

kış bitti, benim 32 parçalık project pan'ım da. bakalım ne kadar başarılı oldum:
başlangıçtaki 32 üründen 24'ü gitti, 8'i kaldı! bu süre zarfında gereksiz hiçbir şey almadım, ve bu bende güzel bir alışkanlığa dönüşmüş oldu. elbette alıp da beğenmediğim şeyler yine oldu, onları da başkalarına vererek değerlendirmiş oldum.
bu ay gidenler şöyle;

winter is over, so is my project 32 pan. lets see how successful I am:
I got rid of 24 out of 32, 8 products left! I didn't buy any useless products in this period and I got used to it. of course I didn't like some of my purchases but I gave them away.
products gone this month are; 

1- biotherm biopur balancing purifying mask
yıllardır bir iki sivilce kurutmak dışında hiç işime yaramayan gereksiz alışveriş mahsulü maskeyi de yağlı cilde sahip arkadaşıma verdim.

it was never useful for me except for drying a couple of acnes for years. I gave it to a friend with oily skin.











2- sally hansen lip inflation extreme
10 dakikalığına dudak dolgunlaştırmak uğruna o yanma ve karıncalanma hissine katlanamadım daha fazla. arkadaşa vererek uğurladım.

I couldn't stand that burning and prickling to have full lips only for ten minutes. I gave it to a friend.







3- ysl rouge voluptebu rengi hangi akla hizmet aldım bilemiyorum ama muhtemelen mağaza ışıklarının kurbanı oldum. arkadaşa vererek vedalaştım.

I still don't know why I bought this color, it was a game of spotlights I guess. I gave it to a friend.


4- dermalogica skin smoothing cream 
hiçbir verim alamadığım bu krem de iki yılda bitti nihayet. bir daha kullanmayı düşünmem.

I used it for two years and don't think to buy again.





geriye kalan 8 ürünse çoğunlukla pek öyle ha diyince bitecek türden değil. dolayısıyla bunlar için kendime süre biçmiyorum.
bitirene kadar yerlerine aynı türde veya renkte ürün almayarak devam edicem.
bir daha project pan yapmak zorunda kalmamak dileğiyle, kalan sekizli şöyle;

the last 8 products are not the ones to be used up easily. therefore I don't limit time for them. I just won't buy anything in the same range until I finish them.
I hope I will never have to do a project pan again, and these are the left 8;

1 yorum:

  1. ov kalanlar gerçekten hiç bitmeyecek türden.
    Kolay gelsiin :)Çoğu gitmiş azı kalmıış.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...