iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

1 Nisan 2013 Pazartesi

too faced shadow insurance / far bazı

urban decay primer potion bittikten sonra muhtemelen yeniden ulaşamayacağım için nars far bazı kullanmayı düşünüyorum. too faced ise sürpriz bir hediye olarak geçti elime, böylelikle deneme fırsatı buldum.

as I probably won't be able to find urban decay primer potion around, I am planning to use nars eyeshadow base after I finish it. too faced is a shopping gift and I immediately tried to make a comment.


makyajda harikalar yaratma iddiası olmayan biri olarak, sabah too faced far bazı üzerine the balm nude tude paletinden stand-offish ile tüm göz kapağımı boyadım. ardından balmbini paletten open to offers olwen ile yarım göz kapağını renklendirdim. bu iki the balm palet hakkındaki detaylı tanıtımıma buradan da göz atabilirsiniz.

as I have no claims to create miracles with makeup, I just applied too faced shadow insurance on my lid and stand-offish from the balm nude tude palette on it. then I colored half of my lid with open to offers olwen from balmbini palette. you can have a look at my posts on these two the balm palettes here.

beş saat sonra ise sonuç buydu. evet çizgilenme sorunu yoktu ama, malesef fardan da pek eser kalmamıştı. malesef buna güvenip yola çıkılmayacağını anlamış oldum.

this is the result after five hours. yes there were no lines but there was hardly any color either. unfortunately I understood that I can't trust too faced shadow insurance. 

8 yorum:

  1. çok şaşırdım bende kullanıyorum bu üründen fakat gerçekten çok memnunum,ama evet resimlerden gördüğüm kadarıyla sonuç başarılı değil....

    YanıtlaSil
  2. Gozkapağım yağlı falan da değil üstelik ama sen memnun olduğuna gore demek ki bana uygun değilmiş.

    YanıtlaSil
  3. vaoov çok fenaymış, benim aklımda urban decay far bazı var sephoralarda bulunuyor diye biliyorum? en iyisi urban decay mi acaba, bu arada balm nude palet beni sinir ediyor toz toz oluşuyla, essence fara bile elim daha çok gidiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım belirli süre bulunuyordu, en son gittiğimde yoktu.
      denediklerimin içinde en iyisi kesinlikle o, ama nars için de iyi yorumlar okudum.
      evet balm farlar çok tozutuyor ve sürerken yanağıma dökülüp duruyor ben de pek hoşnut değilim. bourjois fena değil bir de onunkilere bak.

      Sil
  4. Ben de yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ama hiç böyle olmadı bende de. Göz kapağın da yağlı değlse değişik olmuş gerçekten :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de daha kaliteli farla deneyip son kararımı veririm. ama urban decay en dandik farı bile cayır cayır yapıyor, o ayrı:)

      Sil
  5. açıkçası çok şaşırdım. ben de too faced baz kullanıyorum. en az 12 saat olduğu gibi duruyor göz makyajım. tavsiye ettiğim ve kullanan arkadaşlarım da çok memnun. acaba tarihi geçmiş olabilir mi? gerçi çoğu kişinin memnun olduğu inglot far bazı da bende 1 saatte bitmişti. baz sürmesem daha uzun kalıyordu far. :)

    Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tarihi sıkıntılı olabilir, onu bilemiyorum. ama far yüzünden de olabilir. çıkamadım işin içinden, bir süre kullanmaya devam edip görmek lazım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...