iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

2 Nisan 2013 Salı

watsons fondöten süngeri / blender foundation sponge

uzun denemeler sonucunda, likit fondöten uygulamanın en iyi yolunun makyaj süngerleri olduğunu anladım. hem doğal, hem     iz bırakmayan bir sonuç için en iyisi sünger.
malum, meşhur beauty blenderların ucuz bir versiyonu watsons'da satılıyor.
ben de denemek için bir tane aldım.



I realized that the most appropriate way to apply liquid foundation is tu use foundation sponge after many trials. as you know, a similar sponge to famous beauty blender is sold in watsons. I bought one to try.

ama alışıldık dikdörtgen süngerler kadar rahat kullanıldığını söyleyemem. çok sıkı, çok sert olduğu için kullanışlı bulmadım. üstelik sivri olması gereken ucu yeterince ince olmadığından pek de işe yaramıyor burun kenarı, göz altı gibi yerlerde.
kısacası klasik esnek süngerleri tercih etmek yerinde olacaktır.


but I can't say it is as easy to use as classic square sponges. it is very dense and hard so not very ergonomic. its pointed edge is not thin enough to apply the product under eyes or near nose. I think classic sponges are more preferable.

9 yorum:

  1. ne yLn zöyleyeyim bende bayılmadım:(

    YanıtlaSil
  2. ben de sünger arayışındayım, bu durumda Watsons almayacağım, peki önerdiğin bir marka var mı? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben rosense pudranın içinden çıkan son derece sıradan bir sünger kullanıyorum, çok memnunum.
      kaliteli istersen nars fondöten süngeri çok güzel.
      fazla yoğunluklu olmayan ve ince bir sünger bence yeterli, gerisi biraz işin vitrini oluyor galiba.

      Sil
  3. bunu ıslatıp kullanmayı deneyin. daha iyi sonuç veriyor. en azından bende öyle oldu:)

    YanıtlaSil
  4. bi' ara seninle fondöten için sık kıllı kesik uçlu fırçalardan konuşmuştuk, sephora 43 numaralı fırçayı aldım, http://cpub.s3.amazonaws.com/images/business/b_201101140012501
    bununla fondöten sürmek cidden iyi, ama azcık çizgi iz bırakabiliyor, süngerle pıt pıt geçmek lazım üstünden. ama sırf sünger süper bence fondöten için, bendeki orjinal beauty blender. onu deneyebilirsin. çok önceden almıştım ama yeni kullanmaya başladım. mac 187ye para bayılmadan bunları keşfettiğim için mutluyum! :)

    YanıtlaSil
  5. AA sephora resmen shiseido'nun fırçasını yapmış. İşte benim merak ettiğim, shiseido'nunki iz bile bırakmayan harika bir fırça mı gerçekten...objektif bir yorum duyana kadar bulaşmam yine de. Madem beğendin ben de alayım bir beauty blender, teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...