iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

27 Mayıs 2013 Pazartesi

bronz makyaj / bronze makeup

mayısın bitmeye yüz tuttuğu şu günlerde, havalar bir öyle bir böyle olsa da, bundan sonra sürekli güneş göreceğiz. benim gibi peynir tenli, güneşe çıktığında alüminyum folyo gibi ışınları yansıtan, beyaz ten tanımının çok ötesinde acaip bir ten renginiz varsa, sizin için sevimli hayalet casper günleri başlıyor demektir.
işte benim bugünlerde bir türlü yolunu bulamayan makyajsız cildimden kareler:

in these sunny days of may, pale women may feel themselves like casper the friendly ghost. here are some photos of my bare skin:






















yanaklarda birkaç çilimsi güneş lekesi, burun kenarlarında koyuluk, göz altlarında yaşla beraber hediye gelen koyuluklar, bir iki çizgi...diğer fotoğraflar biraz koyu çıkmış ama yanak fotoğrafı tam olarak benim rengimi yansıtıyor.

I have some sun spots on my cheeks, dark shades around my nose and undereye problems. 

önce kullandığım malzmelere bakalım:
lets have a look at the products I used:






















özellikle bronzlaştırıcı kullanırken peelingi yapılmış ve çok iyi nemlendirilmiş bir cilt çok önemli. ben yüzüm için bronzlaştırıcı tercih etmiyorum. koyu renk fondöten, bronzerlar işimi görüyor. tabii en yapış yapış yaz günlerinde bu makyaj ağır gelecek. o zaman yüzüme bronzlaştırıcı kullanmayı deneyebilirim.
bu makyajı yaparken güneş koruyucu ve far bazı kullanmayı unutmuşum.

the most important thing before using an otobranz is to apply peeling and moisture your skin well. I don't use otobranz for my face. darker foundations, bronzing powders are enough for me but I don't know what I will do in sticky summer days. 
I forgot to use eyeshadow base and sun protection in this makeup.


1- benefit porefessional ile makyaja baz oluşturdum./ base.

2, 3- maybelline affinitone koyu renk fondöten ile bourjois healthy mix en açık rengini karıştırarak fondöteni yüzüme mac 168 kontür fırçası ile uyguladım./ I mixed maybelline affinitone foundation in a dark shade and the lightest shade of bourjois healthy mix and applied with mac 168 contour brush.

4, 5- nars radiant concealer kullanarak mac 252 fırça ile gözaltlarımı kapattım./I applied nars radiant concealer with mac 252 brush.

6, 7- mac nude on board bronzer ile fondöteni sabitlemek için mac 134 büyük pudra fırçasını kullandım./ I set foundation with mac nude on board bronzer using mac 134 large powder brush.

8, 9- the balm bahama mama ile yanaklarımı ve çene altımı kontürlerken mac 188 fırça kullandım./ I contoured my cheeks and jawline with bahama mama using mac 188 brush.

10, 11- estee lauder allık ile elmacık kemiklerime çok hafif renk vermek için nars allık fırçası kullandım./ I applied estee lauder blush with nars yachiyo brush.

12- the balm betty-lou manizer ile yanaklarımın, çenemin, alnımın üzerinden geçerken yine mac 134 fırça kullandım./ I applied betty-lou manizer with mac 134 brush.

13, 14- the balm shady lady paletten bakır renkli farı the balm fırça ile göz kapağıma yaydım./ I used a copper shadow from the balm shady lady palette with the balm shadow brush.

15, 16- the balm nude tude paletten farı avon fırça ile kenarlara gölge yapmak için kullandım./ I used a bronze shadow from the balm nude tude palette with avon brush.

17- lancome dörtlü fardan bronz kahveyi yine avon kalem fırça ile alt kirpik diplerine uyguladım./ I used a bronze color from lancome quad eyeshadow with avon pen brush.

18- l'oreal lash architect 4d maskara kullandım.

19- l'oreal caresse ruj ile makyajımı tamamladım.

en son olarak mac 184 fan fırçası ile yüzümü hafifçe süpürdüm:)
I swept my face with mac 184 fan brush t the end:)





8 yorum:

  1. Çok güzel bir makyaj olmuş, bronzer yakışmış cidden sağlıklı görünüyorsun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hem şık, hem de sade görünen bir makyaj olmuş. Çok beğendim, eline sağlık!

      Sil
  2. Çok güzel gözüküyor eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. bütün olarak eminim daha güzel gözüküyordur :) eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görenler güzel oldu diyorlar:) çok teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...