iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

7 Mayıs 2013 Salı

dr. hauschka moisturizing day cream / nemlendirici krem


bir yıldır cilt bakım ürünlerimi yavaş yavaş değiştirmeye çalışıyorum. elimdekileri bitirip yerlerine mümkün olan en doğal, en zararsız şeyleri almaya çalışıyorum.
tüm dünyada organik içeriğiyle bilinen dr. hauschka'nın göz kremi ile deneyimimi daha önce yazmıştım. şimdi de nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum.

I have been trying to change my skincare routine gradually, finishing my current products and purchasing the most natural, hazardless ones possible.
ı wrote my experience with globally known organic skincare brand dr. hauschka's eye cream. now is the time for moisturizing cream.



doğal içeriği nedeniyle çok da sevimli olmayan bir kokusu, kremden ziyade losyon kıvamında bir yapısı var. bu nedenle biraz daha hafif bir nemlendirici olduğunu düşünerek yaz aylarında iyi gideceğini düşünmüştüm. fakat umduğumun aksine, yağlı kremlere benzer bir şekilde ciltte uzun süre kendini hissettiren, pek de kolay emilmeyen bir krem çıktı. bütün bölgeleri eşit derecede kuru olan yüzümde, özellikle alın bölgesinde bu kremin saatlerce kendini belli ettiğini söyleyebilirim. bu yüzden kremi bu aydan sonra kaldırıp kışın kullanmayı düşünüyorum. umarım kış aylarında beklentilerimi karşılar, zira yeniden nemlendirici arayışına girmek istemiyorum.

it doesn't have a nice smell because of the organic ingredients. and it looks like a lotion more than a cream. so I thought it would be better to use it in summer time. but it turned out to be a not easily absorbed cream like some oil based creams. my face is dry everywhere but I especially feel the cream on my forehead for a long time. 
for this reason, after this month, I will stop using this cream until next winter. I hope it will meet my expectations in winter because I don't want to search for a new moisturizer.


4 yorum:

  1. Daha once hic kullanmadim bu markayi ama duymustum. Yagli kremlere benzerliginden bahsetmissin, ciltte cok yagli parlak bir gorunum birakiyormu?

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok, görünürde hiç belli olmuyor varlığı yokluğu. ama dokununca emilmediğini anlıyorsun.
      kişidn kişiye göre değişir belki bilemiyorum.

      Sil
  2. Ben de oraganiğe yönelme çabası içindeyim, çok yararlı bir post olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim:)
      bir de kiehl's denemek gerekiyor anlaşılan.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...