iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

10 Mayıs 2013 Cuma

gratis anneler günü indiriminden aldıklarım / what I purchased from mothers' day sales in gratis



























indirimin ikinci gününde gidebildim. neyse ki arayıp da bulamadığım hiç bir şey olmadı.
çoğunlukla ihtiyacım olanları aldım, bir iki de denemek ya da stoklamak istediğim ürün. fiyatların normal halini yazıyorum siz renkli kozmetiklerde %50, gratis'e özel markalarda %40 indirime göre hesaplarsınız.

I could go shopping on the second day of sales. fortunately I could find everything I looked for. 
I mostly bought my needs and some to stock or try. I am writing the ordinary prices, you can calculate 50% less for colored cosmetics and 40% for gratis only brands.


thebalm tekli far/single eyeshadow(18 tl), ışıltılı bronzer/glowing bronzer(40 tl).


loreal paris ruj/lipstick (29,75), jel eyeliner/gel eyeliner (36,75),
aydınlatıcı kalem /highlighting pen (40 tl), maskara/mascara (44, 75 tl),
           super liner (36,75), far/eyeshadow (29,75).


        maybelline falsies maskara/mascara (19,75), color tattoo (15,75)







                             essence dudak kalemi/lip liner (3,55 tl)


lionesse banyo eldiveni/bath gloves (3 tl), eklips et pensi/cuticle nippers (16 tl), benri kağıt sabun/paper soap (2 tl), robyem metal et makası/cuticle scissors (4 tl).


                hbmic kağıt maskeler / paper masks (2'şer tl).

bu alışveriş karşılığında iki adet kağıt alışveriş çantası ve bir müzik cdsi hediye edildi. ilerleyen günlerde ürün yorumlarında buluşmak üzere:)

they gave me 2 paper shopping bags and a music cd for this purchase. I'll comment on the products soon:)

8 yorum:

  1. Hepsi çok güzel canım güle güle kullan:) ben de yeni loreal aydınlatıcı kalemi almıştım şimdi aklıma geldi neden indirimi beklemediysem:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      bi tane de indirimden al yedekle yeldacım, çok güzel kalem gerçekten parasını hak ediyor gibi göründü bana.

      Sil
  2. betty lou yu cok merak ettim canım,çok açık buğday tenliyim tavsiye edermisin bana? yani illa esmerlermi kullanmalı,açıklara da yakışırmıki sence? yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk fırsatta onunla bir makkyaj yapıp fotoğraflarım inşallah. bence buğday tenine çok güzel gider, hafif uygulama sağlayan bir fırçayla.
      tabii yaz geldiği için teninden bir iki ton koyu fondöten kullanıyorsan (ben öyle yapıyorum) daha da güzel olur.
      bu hafta yayınlamaya çalışırım.

      Sil
  3. Aldıklarını güle güle kullan. Maybelinne rimel hacim ve uzunluk veriyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol:)
      Bu maybelline'in en iyi rimeli bence, daha önce yazmıştım fotoğraflamıştım blogda var, şu an link veremiyorum telefondan kusura bakma.
      Ancak bir ay taze kalıyor, tek sorun bu. Hem dolgun hem uzun kirpik için ideal.

      Sil
  4. güle güle kullan. bende lorealin jel eyelnireini aldım onda indirim yapmamışlar eve gelince farkettim sen de indirim yapmışlar mıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış görmediysem yapmışlar, faturada Bi sorun yoktu. Sen de güle güle kullan.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...