iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

22 Mayıs 2013 Çarşamba

ilk mac online alışverişim / my first mac online shopping experience





















ilk mac online alışveriş deneyimimi bir süredir ihtiyacım olan ürünlerle gerçekleştirdim. aslında mac fırçaları türkiye'den almak gibi bir adetim yoktu ama yakın zamanda yurtdışı planım olmadığı için gözümü karartıp attım sepete.
bu alışverişin kapsamında; zaman zaman eksikliğini hissettiğim 184 duo fibre fan fırça ile 134 büyük pudra fırçası, yazın gelmesiyle beraber suratımda durmakta zorlanacağını bildiğim makyajımı sabitleyeceğini umduğum fix+, ve beyaz tende doğal -güneş öpmüş- gibi duracağını düşündüğüm temperature rising koleksiyon ürünü pro longwear bronzing powder, nude on board var.
umarım beni hayal kırıklığına uğratmazlar.

I had my first mac online shopping experience with the products I have been in need for a while. in fact I don't like buying mac brushes in Turkey but I don't have a plan to go abroad soon.
in this shopping; there are 134 large powder brush, 184 duo fibre fan brush, fix+ and pro longwear bronzing powder in nude on board from temperature rising collection. 
I hope they won't dissapoint me.

alışverişi mayıs 20'de, gecenin köründe yaptım. ertesi gün siparişimin kargolandığına dair mail geldi. bugün de paket elime ulaştı. daha doğrusu ben pakete ulaştım. zira mac online çok hızlı davrandıysa da yurtiçi kargo yine paketi şubede bekletip canı istediği zaman dağıtıma çıkarmayı seçmişti. ben de gidip kendim aldım onların elinde sürünmesin diye.
kısacası mac online çok hızlı çok başarılı, paketlemesi çok iyi, ürünler eksizksiz ve sapasağlam geldi, lakin yurtiçi kargo ile çalışmak gibi bir hataya düşmüş. kısa zamanda daha becerikli, çalışkan ve hızlı bir kargo şirketiyle anlaşmaları dileğiyle...
ürün yorumlarımı kullanıp fikir sahibi olur olmaz yapacağım, sevgiler.

I shopped on may 20, at night. they sent me an e-mail confirming that my products are sent. and today I got them from yurtiçi kargo myself, as they decided to make my package wait for a while. 
shortly, mac online is very successful and fast, my products are safe and sound, but their failure is to work with yurtiçi kargo. 

2 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan, farların yazısını merakla bekliyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. far değil bebeğim, bronzlaştırıcı pudra. açmadım tabi fotoğraf çekerken, belli olmdı ne olduğu.
      teşekkür ederim, sen de istediklerini alırsın inşallah tez vakitte:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...