iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Mayıs 2013 Perşembe

lancome hypnose drama

benim için her zaman maskaraların şahı olan bir üründür hypnose drama.
bilindiği gibi aynı şirket grubunun (loreal) lancome markası high-end, loreal paris daha yüksek fiyatlı ama maybelline ile beraber drugstore sınıfından.
ürün içeriklerine bakıldığında da hemen hiç fark göremiyorsunuz. fakat ufak nüanslar bu ürünleri birbirinden farklı kılıyor.

hypnose drama has always been the king of the mascaras for me. as you know, lancome, loreal paris and maybelline belong to the same company (loreal), lancome as a high-end, maybelline and loreal paris as drugstore brands. there is hardly difference between the ingrediesnts of the products. but small details make big changes.



son dönemlerde, daha önce hiç kullanmadığım maybelline maskaralara şans verdim ve bana göre 1 aylık ömürleri olmasına rağmen indirimden alındığında gayet makul bir fiyat-performans oranına sahipler. üniversite yıllarının başlarında loreal rimellerin de hemen her çeşidini kullandım, onların maybelline'den bir adım daha önde olduklarını söyleyebilirim. daha uzun süre kullanılabiliyorlar ve tabii buna göre fiyatları da daha yüksek.
en uzun süre dayanan ise tabii ki lancome rimeller.

I gave a chance to maybelline mascaras lately and despite having a short life like 1 month, they have a good performance. I used almost every loreal mascara in my university years and they are a bit quality than maybelline ones. you can use them longer but they have higher prices.
the longest use is possible with lancome.

fakat henüz tazeyken uygulama sonrasında hangisinin maybelline hangisinin lancome olduğunu ayırt etmek mümkün değil. dolayısıyla indirimden bir maybelline maskara kapar bir ay kullanır atarım, gider yenisini alırım, bir lancome maskaraya 70 lira ödeyip 3-4 ay kullanmasam da olur diyorsanız, loreal ve maybelline'in geniş ürün yelpazesinden kendisinize uygun bir maskara bulabileceğinize eminim.

but if you compare them after application when they are new, you can't find which one is maybelline or lancome. therefore, if you don't want to spend 70 tl for a mascara just to use 3-4 months but you can buy a cheaper maybelline in sales every other month, you can asily find the best mascara for you among loreal or maybelline products.



ilk çıktığında hypnose kullanmaya başlamıştım, sonra drama serisine geçtim. drama'nın fırçası kıvrımlı olduğu için manevra imkanı sunuyor, her kirpiği boyama şansınız oluyor. waterproof olanını da kullanmıştım, ama onu çıkarmak daha zahmetli olduğu için bir daha almadım.

I first used hypnose and then began using hypnose drama. its brush is curly so you can use it in many directions easily, you can dye every lash. I used waterproof version but it is very hard to cleanse.


tek kat uygulanışı bu sonucu veriyor. hem kirpikleri kaldırması, uzatması, hem dolgunlaştırması, hem siyahlığı harika.
yoğun uyguladığım günlerde fazlasıyla dikkat çekiyor. herkes tarafından soruluyor.

this is the result with a single coat. it lifts, lengthens, plumps the lashes and its black color is amazing. 
it attracts the attention to my lashes in the days I apply it thicker.

denediğim 2 maybelline maskara için:
for the 2 maybelline mascaras I tried:

http://myownprivatenonsense.blogspot.com/2012/12/maybelline.html
http://myownprivatenonsense.blogspot.com/2013/03/maybelline-falsies-black-drama-mascara.html

2 yorum:

  1. drama'nın uygulaması bana çok zahmetli geliyor ya. kirpiklerim karman çorman oluyor. normal hypnose'u daha çok seviyorum. ama senin kirpiklerinde çok güzel durmuş drama. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.
      kirpikler karışıyor ve alt kirpiklere çok bulaşıyor gerçekten, ama ilk aşk herhalde, vazgeçemiyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...