iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

22 Mayıs 2013 Çarşamba

l'oreal caresse 501 nude ingenue ruj / lipstick


yaz aylarında kırmızı, bordo, koyu pembe gibi bana göre ağır renkler yerine çıplak tonlar ve hafif pembeleri tercih ediyorum. bu yaz için de bronz makyajla uyumlu hafif renkli bir ruja ihtiyaç duydum. gratis indirimi imdadıma yetişti ve her zaman çok beğendiğim l'oreal rujlarından bir seçim yaptım.
l'oreal rujlarını 10 yılı aşkındır kullanıyorum ve dayanıklılıkları, renkleri, kalıcılıkları ile her zaman favorim olmuşlardır.
caresse serisi su bazlı, ıslak görünümlü, ışıltılı. fakat fazla abartılı değil.

I don't like using red, burgundy, deep pink lipsticks in summer. I prefer nude and light pinks. I needed a nude lipstick that suits with bronze makeup and I chose a l'oreal one in gratis sale.
l'oreal lipsticks have been my favourite over the last ten years with their longevity and color. caresse series is water-based, wet looking and glowy, but not unnatural.














501 nude ingenue pembe ile bejin karıştığı, açık tenlilerde çok güzel duran bir ruj. bronz makyajla da oldukça uyumlu, dudakları silik bırakıp saçma bir görüntü yaratmıyor.
fiyatı 29, 75 tl.

501 nude ingenue is a mix of pink and beige, suitable for pale skin. it goes well with bronze makeup on me, without erasing my lips.
it costs 29, 75 tl.


2 yorum:

  1. Caresse rujlara bayılıyorum, bu rengini de kesinlikle deneyeceğim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk baktığımda "cansu" zannettim rujun adını hahaah:)
      inşallah beğenirsin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...