iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

25 Mayıs 2013 Cumartesi

l'oreal lash architect 4d black lacquer mascara

yıllardır kullanmadığım l'oreal maskaralarına gratis indirimi sayesinde geri döneyim dedim. bugünlerde en çok adını duyduğum lash architect 4d'yi tercih ettim.

I didn't use a l'oreal mascara for years and I purchased this l'oreal mascara in gratis sale. 














ilk günlerde çok sıradan gelmişti bu maskara. parasını hak etmediğini  düşünmüştüm. fakat alışmak gerekiyormuş demek ki. zira sonradan epey sevmeye başladım. bir gece  tam kapatmadan bıraktığım halde sabaha kurumuş şekilde bulmadım, ama ilerleyen günlerde ne olur bilemiyorum.

I found this mascara very ordinary at the beginning but I got used to in a short time and liked it. I forgot to close it for a night but it didn't get dry. 


iddia ettiği takma kirpik etkisi yok. fazla yoğun kirpikler istemediğim, gözlere dikkat çekme gereği duymadığım günlerde kullanıyorum şimdilik. sonucundan ve kalıcılığından epey memnunum. 2-3 ay kullanılabilir durumda kalırsa memnuniyetim artacak.

it doesn't have the false lash effect it claims. I use it when I don't want to have attention to my eyes. I like the result and longevity. I expect to use it for 2-3 months.

3 yorum:

  1. Bir kez denemiştim ama söz verdiği o takma kirpik etkisini vermiyor. Gözlerinde çok abartısız ve sade durmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. Simply want to say your article is as astounding. The clearness in your publish
    is just cool and that i can assume you are a professional in this subject.
    Fine along with your permission let me to seize your RSS
    feed to stay up to date with impending post. Thanks a million and please carry on the gratifying work.



    Also visit my blog post - click here

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...