iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

26 Mayıs 2013 Pazar

mac temperature rising collection: pro longwear bronzing powder in nude on board


















mac'in yaz için çıkardığı temperature rising koleksiyonundan nude on board adlı bu pudrayı, bronzlaştırıcı jellerle uğraşamayacağım ve koyu renk fondöten sürüp yapış yapış olmak istemediğim yaz günlerinde, yüzüme biraz da olsa renk vermesi için aldım.
gerçekten de adına yaraşır biçimde, neredeyse hiç farkedilmeyen bir pudra.

I bought this powder caled nude on board of mac temperature rising collection for summer to give my face a slight color in the days I am too lazy to apply a full bronze makeup.
it is really nude like its name, nearly invisible.



bir daha talk içeren ürün kullanmamaya karar verip her seferinde dikkatsizce gidip en önemli içeriği talk olan ürünlere sarılmam da ayrı bir aptallık hikayesi. umarım bu ve nars renkli nemlendiriciden sonra başka bir şeyi unutkanlıkla almadan hayatımı devam ettirebilirim.

my biggest stupidity of makeup is swearing not to buy a product that contains talc and then go and purchase one because of my carelessness. I hope I won't do it again after this and nars tinted moisturizer. 



aşağıda, çıplak tenimle aradaki farkı alnımda göstermeye çalıştığım bir fotoğraf var.

there is a before/after picture of my forehead. former is nude, latter is with this powder.






















görüldüğü gibi, haldır haldır bronz makyaj yapılmak istenen yaz günleri için yeterli değil ama, yüzüm azıcık renk gelsin denilen anlar veya bronz makyajı sabitleme amacıyla için üzerinden geçmek için ideal.
daha koyu bir alternatifi de var.
fiyatı 60 tl.

as you see, it is not enough for a full bronze makeup but ideal fora tocuh of color or to set bronze makeup.
there is a darker alternative also.
it costs 60 tl.

4 yorum:

  1. Annem aldı bunu ve kendisi NC45 civarı, onda çok güzel ve sağlıklı bir ışıltı yaptı. Sonra ben denedim ki N3 en açık rengi olmasına rağmen bile bana koyu geliyor, turuncu oldum. Bence koyu tenlilere göre bir ürün bir daha hayatta elimi sürmem. Sende de sağlıklı durmuş, güle güle kullan bronzlaşınca çok daha güzel durur eminim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim valla, ben de neredeyse boşuna aldım diye içlenecektim:)

      Sil
  2. Merhb ben 20yasindayim makyaj hakkinda nerdeyse hic bilgim yok rimel kalem surer disari cikarim :) biraz ogrenmek istiyorum ama bu surecte parami sapir sacma seylere sacmak istemiyorum ? Ne onerirsiniz blogtaki yazilarin cogunu okuyorum zaten.
    Nerden baslayabilirim ?
    Ornegin talk iceren urun ne oluyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam,
      Sizin için özel bir yazı hazırlamaya çalışırım hemen. Talk, pudraların ana malzemesi olarak sık kullanılan yumuşak bir mineral. Fakat doluma yoluyla kansere neden olduğuna dair bulgular var. Bu nedenle talksız toz urun kullanmayı tercih ediyorum ama bulmak epey zor. En sevdiğim allık başta olmak uzere hemen her far, pudra be allık talk ile yapılıyor, hatta bazı fondötenlerde bile var.
      Yeni başlayanlar için makyaj yazısını detaylı biçimde yazmaya gayret ederim, sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...