iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

4 Mayıs 2013 Cumartesi

nisan ayında bitenler / empties of april

bu ay öyle kayda değer bir şey bitirebildiğim söylenemez. ama adet yerini bulsun diye yazıyorum.

it is hard to say that I finished many products this month but I am writing it anyway.

1- rosense gül suyu / rose water
   
düzenli kullandığım için en sık bitirdiğim şey gül suyu. cildimi rahatlattığı, canlandırdığı bir gerçek.

this is the only product I finish regularly. rose water softens and relaxes my skin.














2- shiseido white lucency cleansing foam / temizleme köpüğü

bunun hakkında ayrıntılı yazıyı daha sonra yazacağım. shiseido'nun tek beğendiğim ürünü desem yeridir.

I will write about this product later in detail. it is the only shiseido product I liked so far.







3- watsons nourishing mud mask chocolate / çikolata maskesi

uygulanışı ve temizliği zahmetli, ama kuru cildimi germeyip iyi gelen bir maske oldu. arada sırada kullanabilirim.

applying and cleaning this mask is not easy but it feels good on my dry skin. I can use it again.












4- nivea peel off cleansing mask / temizleme maskesi

malesef ballı nivea maskesi kadar memnun kalmadım zira  hem jel yapısı hem de içeriği pek hoşuma gitmedi. yıkadıktan sonra da cildimde bir değişiklik göremedim.

unfortunately this nivea mask was not satisfying enough like the one with honey. I couldn't see any difference on my skin after cleaning the mask though.
                













5- yves saint laurent manifesto tester


fazla sıradan bir koku, öyle ki neye benzediğini tarif edecek kadar aklımda bile kalmadı.

it is a very usual fragrance that I can't even tell what was it like because I don't remember.










6- vichy liftactiv serum 10 eyes & lashes / kirpik ve göz serumu

hem göz hem de kirpik bakımı yaptığını iddia eden bu serumun testerı hayli bereketliydi, günlerce kullandım. fakat çarpıcı bir nemlendirme hissetmedim. kirpiklerle ilgili de bir sorunum olmadığı için yorum yapamıyorum.

it claims to care for both eyes and lashes and its tester was very generous that I used it for days. but I didn't feel a strong moisture. 

1 yorum:

  1. Shiseido temizleme köpüğüne ben de bayıldım. Kurutmadan temizleyen mükemmel bir ürün bence...Az da değil, bayağı bir ürün bitmiş, sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...