iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

6 Mayıs 2013 Pazartesi

shiseido white lucency cleansing foam / temizleme köpüğü


shiseido'nun white lucency serisinden gece kremi, leke serumu ve toniği ile beraber bu temizleme köpüğünü kullandım.
gece kremi kesinlikle çok ağır geldi bana, bir daha asla kullanmayı düşünmüyorum. hiçbir farklı etkisini de görmedim üstelik. leke serumu ise cilt tonu eşitlemede pek işe yaramadıysa da nemlendirici olarak hiç fena değil.
toniği de oldukça hafif, tavsiye edilebilecek bir ürün.
fakat temizleme köpüğü gerçekten harika.
kesinlikle yüzü germeden, adeta nemlendirerek temizliyor. yıkadıktan sonra hemen krem sürmeye gerek bile duymuyorum.

I used night cream, dark spot serum, tonic and cleansing foam from white lucency series of shiseido. 
night cream was definately very heavy for me and I will never use it again. I didn't see any difference on my skin either. 
dark spot serum made no change on my spots but it is good as a moisturizer. 
tonic is very soft and advisable.
but this foam is really wonderful.
it cleanses skin not stretching moisturizing. I don't need to use a cream after cleansing.


zannederim bu etkide en önemli pay içeriğindeki gliserine ait.

diğer köpüklerden ziyade kremsi bir yapısı var. hemen pürüzsüzleştiren güzel bir etkisi var.

I think this effect is largely because of glycerin. 
it has a creamy texture unlike other cleansing foams. it immediately smoothes the skin.

6 yorum:

  1. Merhaba, öncelikle yazılarını beğenerek okuyorum, özellikle de leke gidermekle uğraştığını okuyunca benim gibi dertli olduğunu anladım ve daha da bir yakın geldi yazıların bana. Yaklaşık 2 haftadır Expigment kullanıyorum ve şimdilik fena gitmiyor, teşekkür ederim sayende keşfettim.

    Bu çok denemek istediğim bir üründü ama artık hiçbir şeyden ümidim yok leke açması için, o yüzden kesinlikle almayacağım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin çok teşekkur ederim.
      Lekeler için bir tane de açmadığım shiseido serumum kaldı, ondan da hayır gelmezse emin olacağım ki kozmetikler tamamen faydasız.
      İki hafta expigment için uzun bir sure, nasıl kullanıyorsun? Daha Bi değişiklik olmadı mı?
      Bende lekeler gitti ama expigmentin bıraktığı hasar kaldı, o da çok dert değil lekeyle kıyaslanmaz bile.
      İnşallah tez vakitte kurtulursun:)sevgiler

      Sil
    2. Sanırım denemediğim tek marka Shiseido kaldı... Sabah ve akşam temizlediğim cildimin lekeli bölgelerine uyguluyorum fazla abartmadan. Sivilce izlerim ve kahverengi güneş lekelerim var, sivilce izlerim oldukça hafifledi ama güneş lekelerime hiç etki etmedi malesef, acaba ben mi bir şeyi yanlış yapıyorum diyorum. :( Bıraktığı hasar derken nasıl bir şeyden bahsediyorsun bu arada?

      Sil
    3. Çok silik bit kızarıklık, ama fark edilir gibi değil. Expigment uygulanmış yerle uygulanmamış yer arasında Bi ton farkı gibi. Ama leke gibi koyu olmadığından sorun teşkil etmiyor. Cildi soydurduk mecburen bir izi kaldı.

      Sil
  2. Shiseido lekeler icin olan serumu merak ettim bende. Ufak tefek sivilce lekelerim var.. takipteyim ise yarar ins :/

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shiseido white lucency leke serumunu bitireyim hemen ona başlıycam.

      size de geliyorum hemen:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...