iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

19 Mayıs 2013 Pazar

the balm betty-lou manizer bronzer

gratis anneler günü indiriminden aldıklarım yazımda bahsettiğim betty-lou için bir yazı yazmam istenmişti.

a reader asked me to write about betty-lou manizer after my gratis mothers' day sale post.

bahama mama ile karşılaştırıldığında ışıltılı bir bronzlaştırıcı olduğu için gölgeleme işinde kullanılamaz. fakat çok hafif bir parlaklığı var. öyle ışıl ışıl olmuyor suratınız. rengi de turuncu değil. bu yüzden ziyadesiyle başarılı bir bronzlaştırıcı diyebilirim.

compared to bahama mama, it is a glowy bronzer, therefore it can't be used for contouring. but it is not very glittery or orangy. so I found it quite successful as a glimmering bronzer.














bu fotoğrafta, cildimde estee lauder bb krem, the body shop honey bronze ve betty-lou var. gölgeleme için de bahama mama kullandım. fakat nedense yeterince belli olmuyor. oysa ben suratım tamamen koyu kahve görünüyor sanıyordum o gün boyu.

in this photo, I have estee lauder bb cream, the body shop honey bronze, bahama mama and betty-lou on my face. I thought that my face was all dark brown that day but I don't know why, they are not apparent in the photo.



burada cildime 3-4 ton koyu olan maybelline affinitone fondöten üzerine kullandım.
ışık yansıdığı zaman aydınlatıcıya benzer hoş bir parlama oluyor.

I used a maybelline affinitone foundation that is 3 or 4 shades darker than my skin under betty-lou. it has a natural luminosity under lights.



burda da çıplak beyaz ten üzerinde nasıl durduğunu göstermek istedim.

I wanted you to see it on my bare skin.

2 yorum:

  1. Senin cildinde cok güzel durmuş aslında. peki beyaz tenlilere de tavsiye edermisin allık olarak kullanmak için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakma yorumunu aylardır görmemişim.
      ben de beyaz tenliyim aslında:)
      bence yaz dışında kullanmak için fazla ışıltılı, ve bembeyaz tenn üstünde çok abartılı duruyor. biraz bronzlaşınca veya koyu renkli fondöten üzerine daha iyi duruyor. ama bundan daha güzel bronzerlar va rpiyasada, ahım şahım bir ürün değil.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...