iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

20 Temmuz 2013 Cumartesi

avon only imagine



bireysel temsilcili satışla çalışan markalara mesafeliyim ama avon only imagine eu de parfum ve roll-on hediye geldiği için yazmak istedim.
roll-on'u sevimsiz içeriğiyle açmadan birine verdim fakat parfümü vermeden birkaç kez kullandım.
kokusu fazla ergen işi, kalıcılığı vasat ötesi.
şimdiye dek avon'un perceive ve pure blanca kokularını kullandım, pure blanca buna nazaran daha kalıcı iken perceive'in performansı oldukça etkileyiciydi. ama genelde bol alkollü kokular olduklarından çabuk uçuyorlar.

I don't generally buy products through representatives but a friend gave me avon only imagine eau de parfum and roll-on so I want to write about it. I didn't use roll-on as it contains aluminum but used parfum for a while. it has a very teenage smell with no longevity. 
I have used avon's perceive and pure blanca so far and both of them were better than this one. especially perceive has a surprising longevity.

2 yorum:

  1. Çiçek kokuları ile fazla aram olmamasına rağmen kokuyu beğendim. Pur olanca. Buna nazaran çok çık ucucuydu. Roll onu bende açmadan birine verdim. Perceive biraz daha odunsu ve kalıcı hiç sevemedim o kokuyu da. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiysen ne ala, süslü şişesiyle aynanın önünde tatlı bir görüntü:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...