iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

17 Temmuz 2013 Çarşamba

blogumun 1. yılı ve diğer "bağzı" şeyler / first year of my blog and some other stuff

2012 haziranının son günlerinde, elbette yapmam gereken hayli önemli işlerim varken ve buna rağmen bol bol sıkılıp bunalırken, son zamanlarda kafamı dağıtmak için en çok ilgilendiğim şey olan kozmetikle alakalı bir blog açıverdim.

in the last days of june 2012, of course I had many important things to do, but I was so bored that I wanted to find something funny. then I decided to start a beauty blog.

bir yandan bunun ne kadar gereksiz olduğunu düşünüyor olduğumdan, adını my own private nonsense (kendi kişisel saçmalığım) koydum. hayır makyaj bloggerları, size kötü bir şey söylemiyorum, ama içerik bakımından biraz daha "hafif" bir işle uğraştığımızı eminim kabul ediyorsunuzdur.

as I was thinking that it was a useless thing to do, I called my blog "my own private nonsense. dear makeup bloggers, no, I am not saying anything bad to you, but I am sure that you accept we are dealing with a "light" content.

hem yazın boş günlerinde, hem de kışın yoğun tempolu zamanlarında bir kaçış, bir dinlenme oldu benim için burası.
hiçbir çekiliş, hediye vs. işine girmediğim halde günden güne artan izleyici sayısından, maillerle ya da yorumlarda gelen soruları bildiğim kadarıyla cevaplamaktan, deneyimleri paylaşmaktan ziyadesiyle memnun oluyorum. zaman ayırıp okuyan, ilgilenen, yorum yapan herkese, boşuna uğraşmadığımı hissettirdikleri için teşekkür ederim.

both in the lazy days of summer and busy days of winter, this blog became a getaway for me.
despite I had no raffles or gave no presents, the number of followers increased day by day, and I really enjoy answering questions by e-mail or comments. I appreciate who spent time to read and comment because they make me feel I write for a good purpose. 

yeni denediğim ürünleri yorumlamak için daha çok zamanım olacağını düşündüğüm yaz günleri yaklaşırken 28 mayıs gezi parkı direnişi baş gösterdi, ben de pek çok arkadaşım gibi, neredeyse hayatımdaki her şeyi bir kenara bırakarak bu meseleyle ilgilenmeye başladım. yapmam gereken en önemli işlerimi bile yarı yolda bıraktım. dolayısıyla blogla ilgilenecek ruh halinde değildim.

I thought I could spend more time on writing about the new products I was using when the summer was coming, but suddenly gezi park protests arose on may 28. like many of my friends, I didn't care anything else for a while, even the most important things in my life, and only focused on the problem. therefore I was not in the mood to write my blog.

haziran rüzgar gibi geçerken işlerin durulduğu temmuz ayına tatille başladım, 17 günlük güzel bir tatilin ardından eve döndüm, yavaş yavaş işime gücüme bakmaya çalışıyorum. bu demek oluyor ki sevgili blogumdaki sessizliğe de bir son veriyorum.
hem kullanıp da hakkında yazamadığım, hem de tatilde kullanmaya başladığım pek çok ürün birikti. bunları yarından itibaren gün be gün yazmayı düşünüyorum, umarım aksilik çıkmaz.
sevgilerimle...

june was gone with the wind and I went on holiday in july. now I am back home after a 17 days holiday and dealing with the usual stuff around. that means this is the end of the silence on my blog. 
I have many products I couldn't write about and I am planning to write everyday beginning tomorrow. I hope there won't be any problem.
love...




1. fotoğraf şu adresten alınmıştır. (web source of the first photo)
2. fotoğraf şu adresten alınmıştır. (web source of the second photo)


4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...