iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

27 Temmuz 2013 Cumartesi

krauterhof bodylotion / sıkılaştırıcı vücut losyonu

daha önce hakkında en ufak bir fikrim olmayıp, gratis'te görünce inceleyip aldığım bir ürün bu. tamamen zarasız içerikli ürünler bulmak çok da kolay olmadığından, paraben gibi en azından belli başlı bazı kimyasallardan uzak ürünler almaya çalışıyorum. bu vücut losyonunu da o nedenle denemek istedim. içinde argan ve shea yağı var. ayrıca sıkılaştırıcı etki için kafein de var.

I had no idea about this boy lotion until I saw it in gratis. I try to avoid some chemicals like parabens in cosmetic products, so I wanted to try this one.  














içinde argan ve shea yağı var. ayrıca sıkılaştırıcı etki için kafein de var.

it has argan and shea oil with caffeine.









sürüşü kolay, yapışmayan, güzel bir vücut nemlendiricisi. uygulandığı anda pürüzsüz bir etki bırakıyor. mutlaka denemeye değer.

it is an easily applied body moisturizer which makes skin softer and smoother. it is worth trying.

2 yorum:

  1. ben de merek ediyordum bu ürünü. sıkılaştırma yapıyor mu gerçekten. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt üstünde bir gerginlik yaratıyor evet. ama kaydadeğer bir değişiklik değil. zaten onu yapanı çok denedim ama daha bulamadım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...