iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

30 Temmuz 2013 Salı

l'oreal paris gel intenza eyeliner 01 pure black


maybelline jel eyeliner alacakken satış görevlisi tarafından loreal'inkinin daha güzel olduğuna ikna edildim. uzun zamandır tester olarak kullanılan bir tanesini gösterip hala kurumadığına dikkatimi çekti ve beni ikna etti.

I was going to buy maybelline gel eyeliner but the shop assistant convinced me to buy l'oreal as she said it was better. she showed me a tester which was still okay despite being open for a long time.















yanında bir adet uygulama fırçasıyla beraber satılıyor. mac fluidline ile karşılaştırmak gerekirse, bunun birazcık daha kolay aktığı söylenebilir. fakat zaten arada öyle uçurum bir fiyat farkı da olmadığından, mac daha tercih edilebilir gibi geliyor bana.

it is sold with an application brush. if I compare it to mac fluidline, this one spoils a bit easily. and there is not a huge price difference, so mac is more preferable. 


üstün eyeliner çekme yeteneklerim yok ama kendi fırçasıyla hem gözkapağıma hem de alt kirpik diplerime bu şekilde uygulama yapabiliyorum. alt kirpik diplerinden aktığı oluyor ara sıra. 

I don't have the ability to draw flawless lines with eyeliner but I can appy it with its brush like in this picture. I use it on bottom lash line also, and it sometimes falls off there.


2 yorum:

  1. Fırçası ile birlikte satılması iyiymiş ama Loreal ve Mac arasında fazla fiyat farkı yok dediğin gibi ona verilecek parayı gidip Mac'e vermek daha mantıklı;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırça iyi çıktı yalnız, şaşırdım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...