iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

19 Temmuz 2013 Cuma

mac fix+

yanıltıcı bir isme sahip olduğunu düşündüğüm bir ürün bu. zira açıklamalarında makyaj sabitleyici olduğuna dair bir ibare göremedim. "brume fixante" ne demekse artık bilmiyorum.
ama övgülerin aksine, herhangi bir makyaj sabitleyiciliğini göremedim malesef. oldukça lüzumsuz bir ürün olmakla beraber, arada bir bunalınca yüzümüze sıkıp ferahlamak için kullanılabilir. ama bu işi fısfıslı bir şişeye maden suyu doldurarak da yapabileceğimize inanıyorum. hem kendimde hem de arkadaşlarımda gözlemlediğim kadarıyla hakikaten bir artısı yok bu ürünün.

I think this product has a tricky name because I coldn't see any information about fixing makeup. I also don't know what "brume fixante" means. but I didn't see any fix in contrast to people's appreciation. maybe we can use it to get fresh in hot days but spring water would do better I guess. neither my friends nor I saw any speciality of this product.


hatırladığıma göre 100 ml. 53 tl idi.

it costs 53 tl for 100 ml.

5 yorum:

  1. Gerçekten makyajı sabitlemiyor mu? Peki neden bu kadar çok övülüyor bu ürün acaba şaşırdım, bisi aydınlatmaya devam et .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kalıcılığını artırmakta en ufak bir faydası yok. dün yine test ettim, öğlen 12 civarı yaptığım makyaj akşamüstü beş gibi yalan olmuştu.

      Sil
  2. aynen makyaji kesinlikle sabitlemiyo.zaten iceriginde bu is icin gereken maddeler yok. sadece pudrali goruntuyu gidermek icin kullanilabilir. skindinavia'nin makyaj sabitleyicileri bomba. urban decay de iyiymis diyolar ama denemedim hic onu.

    YanıtlaSil
  3. Skindinavia yı markafoni veya limango gibi bir site dışında hiçbir yerde görmedim, piyasada var mı?
    Urban decay ise şimdilik çok uzak bir ihtimal ülkemiz için.

    YanıtlaSil
  4. ben Ingiltere'den aldim. limangodan alanlarin oldugunu duymustum ama baska nerde var bilmiyorum:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...