iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

18 Temmuz 2013 Perşembe

sebamed sun care


















bu yıl güneş koruması için ilk defa sebamed ürünleri tercih ettim. beyaz tenli olduğum için çok hassas ve güneşe karşı dayanıksız ciltler için olan versiyonunu aldım. son güne kadar oldukça iyi idare etse de, tam öğle vakti güneşlenince malesef haşlanmama engel olamadı.


I preferred sebamed sun care products for very sensitive and sun intolerant skin as I have pale skin. they did well until the last day of my holiday, but I sunbathed at noon, so I got sunburnt.


tüp versiyonunu çantada rahat taşınabilir olduğu için aldım, büyük boyundan hiçbir farkı yok. %98 UVA ve 50+ UVB koruması içeriyor. çoğu güneş koruyucu bunlara birarada sahip değil. UVA ışınları UVB'ye göre cilde daha derinden nufüz ediyor, kalıcı hasar bırakıyor ve kansere neden oluyor. UVB ışınları ise cilt yanığına ve erken yaşlanmaya yol açarken yine kanser oluşumuna katkı sağlıyor.

I purchased the small tube version to carry in my bag. it has no difference from the bigger one. it has 98% UVA and 50+ UVB protection which many sun lotions don't have. UVA penetrates skin deeply and makes permanent damages which lead cancer. UVB leads sunburn and photoaging.










en zararlı olarak bilinen kimyasalları içermiyor. losyon kıvamında bir yapısı var, kolay sürülüyor ve yapış yapış olmuyor. rahatsız edici bir kokusu da yok.

it doesn't have the most hazardous chemical content. it can be applied easily with a lightweight texture and no irritating smell.





















güneş sonrası için losyonunu da almıştım, ondan da bir hayli memnun kaldım. dediğim gibi son gün haşlandığımdan, asıl etkisini bundan sonra gördüm. gerçekten epey yatıştırdı sızlamaları.

I also liked sebamed after sun soothing balm, especially after the last day when I got sunburnt. it really soothed my skin and reduced the pain.














sebamed'e güveniyorum ve kullandığım her ürününden memnun kalıyorum. hem güneş koruyucu hem de güneş sonrası bakım losyonu bundan sonra tercih edeceğim ürünler arasına girdi.

I trust sebamed and I like every product I use. both sun protection lotion and soothing lotion became my new favourites.

7 yorum:

  1. ters yazmissin UVB gunes yanigina UVA cildin yaslanmasina neden olur X

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyarın için sağol, biraz detaylandırdım ama okuduğum kaynakta böyle yazıyordu.

      http://www.skincancer.org/prevention/uva-and-uvb/understanding-uva-and-uvb

      Sil
  2. ayol o kaynaktada oyle diyo bence:)

    UVA, which penetrates the skin more deeply than UVB, has long been known to play a major part in skin aging and wrinkling (photoaging)

    ikiside kansere neden oluyo sonucta. cok dikkat etmek lazim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki yazarken ters yazıvermişim dikkatsizce.
      Neticede bu urun benim haşlanmama engel olamadığına göre 11 ile 2 arası hakikaten güneşe çıkmamak lazım. Burdan eda taşpınar'ı kızarmadan karardığı için alkışlıyoruz.

      Sil
  3. ben 10 dakika guneste kalamadigim icin hengi gunes kremi cildi haslamadan esmerlestirir hic bi fikrim yok ama belki haslanmanin nedeni gunes kreminin etki etmesini beklememendir. gerci fiziksel koruyucu iceriyosa beklemeye gerekte yok. bilemedim valla. sana gunes seruveninde basarilar diliyorum:)X

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim kardashian gibi airbtush bronzing olayına girmem lazım galiba, yazın yoğurt gibi gezmekten hiç hoşlanmıyorum. Evet umarım bir yolunu bulurum:)

      Sil
  4. bende bu ürünü aldım kullanıyorum dermokozmetik değilmiş ama bir çok güneş koruyucudan daha güzel.daylong bioderma capportone hepsini kullanan biri olarak yazıyorum çok para vermek sağlıklı olmak manasına gelmiyor cilt tipine uygun olanı bulduğunda en güzeli sensin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...